FindHotel
ZenHotels.comUSD 155
Anmeldt 1. august 2021

Vi hadde bestilt superior, det er jo ikke all verden. Vi fikk et rom på enden, der er det laget som familie med egen ekstrasang mot veggen. Resultatet var at det ble svært trangt. Tv mitt på arbeidsbordet. Badet ok, Ikke noen stikk kontakt på badet, underlig. En eneste i rommet tilgjengelig, bak tv. Syntetiske dyner som ble svært klamme og varme. Fordel med rommet, masse lys, flott utsikt. De tar seg godt betalt for å lade el-bil 150.- . Hadde choice medlemskap, der står det at man får 35.- i avslag på måltid, vi spiste, da jeg skulle gjøre opp regningen, ba hun meg om å vise mail eller lignende. Det er vel hun som skal kunne betignelsene. Jeg fant det, hun trakk fra, men unødvendig! Frokosten var helt topp!

Takk, 286einara
Michael Thomson, General Manager på Quality Hotel Skifer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2 dager siden

Dear 286einara

Thanks a lot for staying with us and for your very helpful feedback.

We are very disappointed that you experienced our hotel like that I would like to apologies for not meeting you expectations. We will take you comments seriously and follow up with our team.

With kind regards

Michael
General Manager

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Fin fasade - elendig kvalitet. Et hotell som er bygd for 10 år siden forventes som minimum å ha god ventilasjon med kjøling. Det er så vidt det siver luft ut av ventilene, og når jeg spurte resepsjonen om hotellet «går på sparebluss», da fikk jeg låne en bordvifte som løsning!
Nå skal vi ned til frokost, regner med å bli skuffet. 1.790,- for et rom er overprising med denne kvaliteten.
Jada, skiferen er flott!!

Takk, 406roys
Michael Thomson, Daglig leder på Quality Hotel Skifer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2021

Kjære 406roys,

Takk for din tilbakemelding. Temperaturen på Oppdal gjennom denne sommeren har vært unormal, noe som har resultert i at noen av rommene våre har vært varmere enn normalt selv om vårt klimaanlegg har gått for fullt. Vi har dessverre ikke et klimaanlegg, men vi har et ventilasjonssystem og som ikke fungerer på samme måte som en air condition. Vi tilbyr likevel gjestene våre som synes det er varmt vifter på forespørsel. Jeg kan forsikre deg om at hotellet ikke har gått på sparebluss.

Jeg håper at frokosten smakte og jeg håper vi får muligheten til å ønske deg velkommen tilbake for en bedre opplevelse neste gang.

Med vennlig hilsen

Michael Thomson
Hotelldirektør
Quality Hotel Skifer

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk fint hotell , flott rom og koselige ansatte på hele hotellet . God service .
I restauranten på kvelden fikk vi nydelig mat ,
Grillet klippfisk , blomkålkrem . Til dessert fristet servitøren oss med softis . Den var god .
Ett hotell vi garantert kommer tilbake til .

Takk, Irene J
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Overnattet på vei nordover.
Meget hyggelig personale og fin fasade og interiør, men det var det….
Spiste på restauranten som lokket med fyldig fiskesuppe. Måtte få den servert to runder da første var kald. To kneipbrødskiver som var toastet fulgte med. Triste greier.
Fruen spiste indrefilet som var ok. Kelner var meget hyggelig.
Rom uten air-con og elendig Wifi.
Dette hotellet fortjener ikke mer enn to stjerner tross pent utseende og hyggelig betjening.

Romtips: Unngå fiskesuppe!!
Takk, trondd589
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig og fresh hotel i sentrum av Oppdal. Rommet var greit, men da dette sikkert var et HC rom var det dusj gardiner. (Noe som jeg ikke liker). Svært lite tv, som med fordel kunne vært betydelig større. Ellers var rommet helt ok.
Frokost var også helt ok, men utvalget av brød kunne vært bedre. Det var mye folk selv om hotellet har fordelt frokost på 3 ulike tider.

Hyggelig atmosfære i lobby området.

Takk, janmh2014