Trip.com
ZenHotels.comUSD 138
Anmeldt 17. august 2021

Helt greit hotell i Oppdal. 2 gangen jeg bor her. Nå med oppgradering av rom. Fikk hjørnerom i øverste etg. Grei standard men begynner å bli slitt her og der. Dårlig frokost. Mulig på grunn av Covid 19 men allikevel. Ferdig speilegg men 1 "dvassen" bacon skive. Er det fortsatt litt "Gunhild" preg på dette!! Velger at annet hotel neste gang jeg skal overnatte i Oppdal. Ferdig prøvd.

Takk, Jarle E
Michael Thomson, General Manager på Quality Hotel Skifer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1 uke siden

Dear Jarle E

Thanks a lot for staying with us and for your very helpful feedback.

We are very disappointed that you experienced our hotel like that I would like to apologies for not meeting you expectations. We will take you comments seriously and follow up with our team.

Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Noe surr når vi skulle sjekke inn. Fikk feil rom, noe som ble oppdaget da de som egentlig skulle ha rommet kom. Litt ubehagelig situasjon, men det ble ordnet opp i. Spiste middag i restauranten til hotellet. Vi delte en sånn dele rett. Den var helt grei. Frokosten var god med godt utvalg.

Takk, Roam63118092363

Dear Roam63118092363

Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Da vi låste opp døra til det rommet vi var tildelt, stod det en eldre dame der inne allerede, knapt påkledd, - noe overrasket da vi åpnet døra med nøkkelkortet vi hadde fått i resepsjonen. Man kan vel trygt si at både hun og vi ble litt satt ut. Rommet var altså utdelt to ganger. Dermed bar det ned i resepsjonen igjen for å få nytt rom. Noe flaue ga de i resepsjonen oss nytt rom. På tur inn til nytt rom ble vi noe overrasket over standard. Vegglampe i korridor/gang hang løst og slang ned fra veggen og da vi kom på badet var silikonfugene rundt badekar sprukket og store gap inn til vegg. Ingen perm på rommet med standard info. På morgenen var det kloakklukt på bad.
Pluss for softis til minstemann (fikk gullpenge å handle med), gratis parkering, god frokost, ellers fint rom i enden av gang med hjørnevindu.

Takk, MargaretT304

Dear MargaretT304

Anmeldt 1. august 2021

Vi hadde bestilt superior, det er jo ikke all verden. Vi fikk et rom på enden, der er det laget som familie med egen ekstrasang mot veggen. Resultatet var at det ble svært trangt. Tv mitt på arbeidsbordet. Badet ok, Ikke noen stikk kontakt på badet, underlig. En eneste i rommet tilgjengelig, bak tv. Syntetiske dyner som ble svært klamme og varme. Fordel med rommet, masse lys, flott utsikt. De tar seg godt betalt for å lade el-bil 150.- . Hadde choice medlemskap, der står det at man får 35.- i avslag på måltid, vi spiste, da jeg skulle gjøre opp regningen, ba hun meg om å vise mail eller lignende. Det er vel hun som skal kunne betignelsene. Jeg fant det, hun trakk fra, men unødvendig! Frokosten var helt topp!

Takk, 286einara

Dear 286einara

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Fin fasade - elendig kvalitet. Et hotell som er bygd for 10 år siden forventes som minimum å ha god ventilasjon med kjøling. Det er så vidt det siver luft ut av ventilene, og når jeg spurte resepsjonen om hotellet «går på sparebluss», da fikk jeg låne en bordvifte som løsning!
Nå skal vi ned til frokost, regner med å bli skuffet. 1.790,- for et rom er overprising med denne kvaliteten.
Jada, skiferen er flott!!

Takk, 406roys
Michael Thomson, Daglig leder på Quality Hotel Skifer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2021

Kjære 406roys,

Takk for din tilbakemelding. Temperaturen på Oppdal gjennom denne sommeren har vært unormal, noe som har resultert i at noen av rommene våre har vært varmere enn normalt selv om vårt klimaanlegg har gått for fullt. Vi har dessverre ikke et klimaanlegg, men vi har et ventilasjonssystem og som ikke fungerer på samme måte som en air condition. Vi tilbyr likevel gjestene våre som synes det er varmt vifter på forespørsel. Jeg kan forsikre deg om at hotellet ikke har gått på sparebluss.

Jeg håper at frokosten smakte og jeg håper vi får muligheten til å ønske deg velkommen tilbake for en bedre opplevelse neste gang.

Med vennlig hilsen

Michael Thomson