“Skuffet”

Sabrura Sticks & Sushi Oppdal
Vurdert som nr. 6 av 15 Restauranter i Oppdal
Anmeldt 21. august 2021

Veldig lite mat på buffe og skitne tallerkner på nesten alle ledige bord. Utrivelig!
Ventet lenge på ny mat og opplevde kontakt med personal og utrivelig.

Takk, Karin1239kunt

Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Vanligvis veldig god mat her. Jeg er ikke noe Sushi person men samboeren min er det, det som redder besøket er at de har kyllingspyd og kyllingklubber. Men i dag når vi skippet å kjøpe mat tidligere når vi kjørte sørfra ble skuffelsen stor når vi skulle ha buffet å det var ingen kyllingspyd.
Da er det bare kyllingklubber igjenn, lite å velge imellom for ikke sushi spisere..

Takk, kuliogen87
Anmeldt 1. august 2021

Hyggelig restaurant og god mat, men har 2 ganger blitt avvist i døra siden de snart skal stenge. Dette på tross av at det var en hel time til stengetid. Skuffende når man reiser langt for et godt sushimåltid. Dersom man ikke får servering etter kl 18.45-19.00 bør det opplyses om på nettsider o.l.

Takk, NinaM1074
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Hentet takeaway. Maten var forsinket og skuffende. Bestilte vårruller og dumplings. Ingen deessing / sauser til. Litt kjedelig mat

Takk, marierog
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

God mat og hyggelig service med flott utsikt over Oppdal torg. Vi spiste buffet med fin blanding av Sushi, Sticks og tilbehør til en fornuftig pris. Har tidligere benyttet take away med godt resultat.

2  Takk, RolfHelgeL

Reisende som så på Sabrura Sticks & Sushi Oppdal, så også på

Har du vært i Sabrura Sticks & Sushi Oppdal? Del dine erfaringer!