“God mat og service i Oppdal”
Anmeldelse av Benjamin

Benjamin
Vurdert som nr. 7 av 16 Restauranter i Oppdal
Anmeldt 19. august 2021 via mobile enheter

Kjørte gjennom Oppdal og stoppet for å spise lunch. Kjempehyggelig servitør, veldig god mat, moderne lokaler og rene fine toaletter.

Takk, palkri

Anmeldt 17. august 2021 via mobile enheter

Først ventet vi i 10 minutter innenfor døren, uten at noen ønsket velkommen eller registrerte oss. Så tuslet vi inn på eget initiativ og fant et bord. Der satt vi i 20 minutter uten at noen kom. Det var gjester ved 4-5 andre bord, så de ansatte hadde det ikke travelt. Da gikk vi………….

Takk, NinaH947
Anmeldt 16. august 2021 via mobile enheter

Dette er et fantastisk sted og her går du glipp av nydelig mat om du ikke stikker innom dette nyåpne stedet.
Hyggelig folk og priser gett innaførr. Terningkast seks

Takk, jonnyb238

Reisende som så på Benjamin, så også på

Har du vært i Benjamin? Del dine erfaringer!