“Beste middag på kjøretur mellom Midt-Norge og Østlandet? Kan varmt anbefales.”
Anmeldelse av Benjamin

Benjamin
Vurdert som nr. 7 av 16 Restauranter i Oppdal
Anmeldt 11. september 2021

Her kan man komme slengende inn etter en lan biltur (eller på ski-/fjellferie) og få servert middag kl 22 om kvelden. Kjempehyggelig service og god mat laget med kjærlighet. Hyggelige priser er det også. Fylt pasta med nystekt brød ved siden av ca 170 kr.

Dette stedet kan varmt anbefales for alle som er lei av kjøttkaker på veikroer og halvveise måltider på bensinstasjoner, eller som bare befinner seg i Oppdal og har lyst på et godt måltid.

Dato for besøk: september 2021
Takk, henrik s

Anmeldt 19. august 2021 via mobile enheter

Kjørte gjennom Oppdal og stoppet for å spise lunch. Kjempehyggelig servitør, veldig god mat, moderne lokaler og rene fine toaletter.

Takk, palkri
Anmeldt 17. august 2021 via mobile enheter

Først ventet vi i 10 minutter innenfor døren, uten at noen ønsket velkommen eller registrerte oss. Så tuslet vi inn på eget initiativ og fant et bord. Der satt vi i 20 minutter uten at noen kom. Det var gjester ved 4-5 andre bord, så de ansatte hadde det ikke travelt. Da gikk vi………….

Takk, NinaH947
Anmeldt 16. august 2021 via mobile enheter

Dette er et fantastisk sted og her går du glipp av nydelig mat om du ikke stikker innom dette nyåpne stedet.
Hyggelig folk og priser gett innaførr. Terningkast seks

Takk, jonnyb238
Anmeldt 27. august 2022 via mobile enheter

Dato for besøk: august 2022

Reisende som så på Benjamin, så også på

Har du vært i Benjamin? Del dine erfaringer!