“Kurs”

Vurdert som nr. 5 av 14 Restauranter i Oppdal
Middagsalternativer: Reservater
Middagsalternativer: Reservater
Anmeldt 20. september 2018 via mobile enheter

Jeg var med en gruppe på ca 40 som var på kurs her. Fra mandag til torsdag. Maten er fenomenal og fortjener maks skår. Landskapet og tur mulighetene her er flotte å. Hotellet er historisk og verdt et besøk til absolutt. Det som er negativt er at noen rom trenger modernisering, wifi kunne vært bedre, ulyd fra nattetog spesielt hvis man vil sove med åpen vindu. Badet i rommet mitt kunne ha vært mer modern å. Tross disse negative ting vil jeg gi 5/5 fordi hele opplevelsen er så unik at det er på grense til urettferdig å gi mindre enn maks skår.

1  Takk, fab19722017

Anmeldt 12. august 2018 via mobile enheter

Fantastisk mat og service! En uforglemmelig matopplevelse! Meget dyktig italiensk kokk, og flinke lærlinger. De tok uoppfordret med vår matglade 9-åring inn på kjøkkenet på smaks-safari. Han glemmer det aldri!

Dato for besøk: august 2018
Takk, 22kristinl
Knut N, Fjellstuevert på Kongsvold Fjeldstue, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2018

Takk for hyggelig og interessert besøk - velkommen tilbake til oss:)

Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

For å ta det beste, maten smakte meget bra, og all snakk om kvaliteten på maten er noe som er helt reelt. Men du kan kun velge mellom 3, 5 eller 8 retters meny til ca 500, 800 og 1100kr pr pers. Å slike summer er ikke noe nytt i dagens kulinariske verden , men når man betalere over 1000kr så forventer man noen enkle ting som f.eks:
1. servitører som forstår norsk eller engelsk.
2. Servitører som snakker forståelig norsk eller engelsk.
3. At Man får sitte alene og ikke bli plassert med vilt fremmede.(ingen enkle bord)
4. At det ikke går 45 min mellom hver rett før forretten
5. At de påser at vi har nok i glasset under maten og mens man venter på neste rett.
6. At man IKKE MÅ VENTE I 1.5 TIME PÅ HOVEDRETTEN.

Til tross for meget god mat ble opplevelsen ble dessverre overskygget av amatørmessige serveringsrutiner, dårlige servitører og generelt alt for dyre priser både for overnatting, mat og drikke.

Dato for besøk: juli 2018
2  Takk, kimmI157WH
Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

Tusen takk igjen for et fantastisk opphold, 26-30 juni. Nydelig og spennende mat fra menyen hver dag, hyggelig vertskap og betjening og nytt bekjentskap. En helt spesiell atmosfære hvor det er godt å være til og naturen er rett utom døra.

Dato for besøk: juni 2018
2  Takk, Brit Charlotte ... L
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Styr unna dette stedet. En frekk ung mann i restauranten. Vi spiste rømmegrøt og vi ble spurt om hva vi syntes om maten. Gav et ærlig svar om at grøten var litt salt og at vi savnet smørøyet i den. Fikk til svar at et slikt valget var utradisjonelt noe vi syns var merkelig. Vi fikk beskjed om at vi ikke skulle diskutere dette da han viste best. De hadde servert grøt her i snart 300 år. Det er første gang i mitt liv at jeg har blitt belært på en slik måte av en i denne næringen. Det blir siste gangen at vi setter våre ben her.

Dato for besøk: juli 2018
7  Takk, OleA232

Reisende som så på Kongsvold Fjeldstue, så også på

Har du vært i Kongsvold Fjeldstue? Del dine erfaringer!