“Ønsker ikke gjester? ”

Vurdert som nr. 6 av 14 Restauranter i Oppdal
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Vi skulle innom for middag, og på ytsiden var det et diplomis skilt og velkommen.
Men dessverre så var det kun middag mellom kl 19 og 21. Skiltene bør tas bort eller erstattes

3  Takk, Hcjekk

Anmeldt 26. august 2019 via mobile enheter

Var innom for kaffe og eplekake. Eplekaken var litt tørr. Helt ærlig så kjentes det ut som at den var varmet i mikrobølgeovn. Litt skuffet siden prisen er såpass høy.

Dato for besøk: juli 2019
2  Takk, vekvjo
Anmeldt 11. august 2019 via mobile enheter

Oppskrytt fjellstue med høyt prisnivå og middels kvalitet på middagsretter. Servitører som ikke forstår norsk, svært nedslitte rom og et vertskap som er svært lite serviceinnstilt. Meget overrasket og skuffet, anbefales absolutt ikke på tross av fantastiske omgivelser.

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, 457metteh
Anmeldt 20. september 2018 via mobile enheter

Jeg var med en gruppe på ca 40 som var på kurs her. Fra mandag til torsdag. Maten er fenomenal og fortjener maks skår. Landskapet og tur mulighetene her er flotte å. Hotellet er historisk og verdt et besøk til absolutt. Det som er negativt er at noen rom trenger modernisering, wifi kunne vært bedre, ulyd fra nattetog spesielt hvis man vil sove med åpen vindu. Badet i rommet mitt kunne ha vært mer modern å. Tross disse negative ting vil jeg gi 5/5 fordi hele opplevelsen er så unik at det er på grense til urettferdig å gi mindre enn maks skår.

1  Takk, fab19722017
Anmeldt 12. august 2018 via mobile enheter

Fantastisk mat og service! En uforglemmelig matopplevelse! Meget dyktig italiensk kokk, og flinke lærlinger. De tok uoppfordret med vår matglade 9-åring inn på kjøkkenet på smaks-safari. Han glemmer det aldri!

Dato for besøk: august 2018
Takk, 22kristinl
Knut N, Fjellstuevert på Kongsvold Fjeldstue, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2018

Takk for hyggelig og interessert besøk - velkommen tilbake til oss:)

Reisende som så på Kongsvold Fjeldstue, så også på

Har du vært i Kongsvold Fjeldstue? Del dine erfaringer!