“Gledelig overraskelse”

Møllen Restaurant og Pizzeria
Vurdert som nr. 9 av 16 Restauranter i Oppdal
Anmeldt 2. februar 2019 via mobile enheter

Vi hadde lave forventninger til maten og ble virkelig gledelig overrasket over den smakfulle maten. Spiste husets kylling og lam medperfekte al dente grønnsaker og hvitløksgratinerte poteter til. Kelnerne virket noe usikker men servicen var bra.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, tukaha

Anmeldt 23. oktober 2018 via mobile enheter

Utrolig god pizza! Synes ofte pizza smaker det samme uansett hvilken restaurant (av denne typen) man er på, denne er derimot veldig god. Skiller seg ut!
Biffen var god og passe stekt, men dessverre druknet i saus.
Betjeningen er todelt; En er veldig hyggelig og en annen er ikke fullt så trivelig.

Takk, Knutsdatter
Anmeldt 8. september 2018

Var ute for en et raskt måltid og valgte derfor Møllen og pizza. Litt kaotisk mht til plass og bestilling. Maten tok noe tid og vinen var lunken, men sånn er det ofte på små steder. Pizza var Ok. Ikke noe sted for en koselig middag akkurat.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, umeGol
Anmeldt 20. august 2018 via mobile enheter

Koselig resturang midt i Oppdal. Vi spiste kebabtallerken og pizza som var super godt. Middag for 2 med dessert og drikke kom på 500 kr noe som var rimelig. God service++

Dato for besøk: august 2018
Takk, robertfM7394HD
Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

To besøk her i sommer, ene og alene fordi plasseringen er sentral og vi var på gjennomreise. Mye folk, støyete og uoversiktlig. Ved første besøk måtte vi jobbe for å få servitørens oppmerksomhet. Ok pizza, litt kjedelig pasta, kylling i gorgonzola smakte godt, men så uappetittlig ut da den ankom bordet.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 403hannes

Reisende som så på Møllen Restaurant og Pizzeria, så også på

Har du vært i Møllen Restaurant og Pizzeria? Del dine erfaringer!