“Kelnere mangler fokus på kundene”

Møllen Restaurant og Pizzeria
Vurdert som nr. 9 av 14 Restauranter i Oppdal
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

God mat, men altfor dårlig organisering og lang ventetid. Du forventer at servering skjer i nogenlunde i samme rekkefølge som du ankommer, men ikke på dette stedet. Lang ventetid både for å få bestilt og å få servering. Det var vanskelig å påkalle oppmerksomhet fra kelnere som ikke virket interesert.

Takk, Lars Erik H

Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Vi spiste her på gjennomreise. Stedet var helt fult når vi kom, dette tok vi som ett godt tegn. Vi fikk bord og kelnerne kom fort for å ta bestilling. Tok ikke lang tid å vente på maten! Maten var god og sto til forventningene. Enkelt og godt!

1  Takk, RagBerg
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Helt grei mat. Vi har vært på helgetur i Oppdal og var på jakt etter ett spisested på en fredag kveld. Det var mye folk på restaurant - noe som gjorde at vi trodde de serverer god mat.
Men det var vel litt for høye forventninger. Kjæresten min hadde biff som han syns var veldig god. Jeg hadde en Kebabtallerken som Ikke var overbevisende. Litt lite smak på fries, kjøttet litt tørr. Det var kort ventetid. Helt ok service men ingen smiler.

Takk, marika2207
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Et gatekjøkken som kaller seg for restaurant. Kjip mat, dårlig service og kelnere som ikke forstår sitt yrke. Vi skulle feire vår datters 5 årsdag, noe vi gav beskjed om. Vi hadde også med oss en eldre bevegelighetshemmet person. Maten ble servert oss voksne først, hvor maten til våre to små barn måtte etterspørres to ganger før de endelig ble servert. Kelner(e) overså gjestene totalt, hvor vi måtte spørre om å få dessertmeny. (Hadde vi ikke hatt barn og eldre person med, så hadde vi gått underveis i måltidet). Igjen klarte kelneren å gjøre feil i bestilling hvor en person ikke fikk sin dessert. Tallerker, bestikk og glass ble ikke fjernet underveis. Vi ble heller ikke spurt om påfyll av drikke. Til min STORE overraskelse skulle de sannelig ha fullt betalt. Jeg fraråder folk som forventer restaurantmat og opplevelse mot å gå til dette stedet. Vi går aldri tilbake. Mark my words!

Takk, EspenS900
Anmeldt 30. desember 2019 via mobile enheter

Kom til Oppdal etter en hyggelig ferie i åre bodde på skifer hotell i 2 dager fra 26 til 28 desember har alltid hatt lyst til å spise middag her og nå kom muligheten ble møtt av supert personal og fikk bor fort menyen var stor og jeg havnet på kebab i pita med stor øl store porsjoner så dette stedet kommer jeg tilbake til.. Igjen tusen takk for god service og mat... ️‍

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, Ulsletten

Reisende som så på Møllen Restaurant og Pizzeria, så også på

Har du vært i Møllen Restaurant og Pizzeria? Del dine erfaringer!