“Travel dag på jobben”

Møllen Restaurant og Pizzeria
Vurdert som nr. 9 av 14 Restauranter i Oppdal
Anmeldt 14. juli 2020

Det var åpenbart travelt i restauranten denne tirsdagen midt i den hektiske ferietrafikken og bortimot stinn brakke.Bestilling ble likevel tatt opp ganske raskt og ventetida på den bestilte pizzaen var også innafor.

Pizzaen var fint stekt og fristende dandert med frisk ruccola. Smaken var grei nok, men sto ikke helt i forhold til presentasjonen. Smaken var litt i retning av svensk "harrypizza".

Restauranten har fine lokaler og en rikholdig meny, men en har følelsen av at potensielet ikke blir utnyttet. Riktignok var det stressende for de mange servitørene, men det unnskylder ikke at det i løpet av den timen vi tilbrakte der ikke var antydning til et lite smil å oppdrive hos noen i servitørkorpset

1  Takk, RunarF7

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

God mat, men altfor dårlig organisering og lang ventetid. Du forventer at servering skjer i nogenlunde i samme rekkefølge som du ankommer, men ikke på dette stedet. Lang ventetid både for å få bestilt og å få servering. Det var vanskelig å påkalle oppmerksomhet fra kelnere som ikke virket interesert.

Takk, Lars Erik H
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Vi spiste her på gjennomreise. Stedet var helt fult når vi kom, dette tok vi som ett godt tegn. Vi fikk bord og kelnerne kom fort for å ta bestilling. Tok ikke lang tid å vente på maten! Maten var god og sto til forventningene. Enkelt og godt!

1  Takk, RagBerg
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Helt grei mat. Vi har vært på helgetur i Oppdal og var på jakt etter ett spisested på en fredag kveld. Det var mye folk på restaurant - noe som gjorde at vi trodde de serverer god mat.
Men det var vel litt for høye forventninger. Kjæresten min hadde biff som han syns var veldig god. Jeg hadde en Kebabtallerken som Ikke var overbevisende. Litt lite smak på fries, kjøttet litt tørr. Det var kort ventetid. Helt ok service men ingen smiler.

Takk, marika2207
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Et gatekjøkken som kaller seg for restaurant. Kjip mat, dårlig service og kelnere som ikke forstår sitt yrke. Vi skulle feire vår datters 5 årsdag, noe vi gav beskjed om. Vi hadde også med oss en eldre bevegelighetshemmet person. Maten ble servert oss voksne først, hvor maten til våre to små barn måtte etterspørres to ganger før de endelig ble servert. Kelner(e) overså gjestene totalt, hvor vi måtte spørre om å få dessertmeny. (Hadde vi ikke hatt barn og eldre person med, så hadde vi gått underveis i måltidet). Igjen klarte kelneren å gjøre feil i bestilling hvor en person ikke fikk sin dessert. Tallerker, bestikk og glass ble ikke fjernet underveis. Vi ble heller ikke spurt om påfyll av drikke. Til min STORE overraskelse skulle de sannelig ha fullt betalt. Jeg fraråder folk som forventer restaurantmat og opplevelse mot å gå til dette stedet. Vi går aldri tilbake. Mark my words!

Takk, EspenS900

Reisende som så på Møllen Restaurant og Pizzeria, så også på

Har du vært i Møllen Restaurant og Pizzeria? Del dine erfaringer!