“God mat og hyggelig syemning”

Møllen Restaurant og Pizzeria
Vurdert som nr. 9 av 14 Restauranter i Oppdal
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

God mat og hyggelig betjening. Imidlertid tok det svært lang tid før maten kom. Veldig fint å sitte ute i sola og se fjellene rundt Oppdal. Så langt det beste spisestedet i oppdal

Takk, H8779NWkristinb

Anmeldt 14. juli 2020

Det var åpenbart travelt i restauranten denne tirsdagen midt i den hektiske ferietrafikken og bortimot stinn brakke.Bestilling ble likevel tatt opp ganske raskt og ventetida på den bestilte pizzaen var også innafor.

Pizzaen var fint stekt og fristende dandert med frisk ruccola. Smaken var grei nok, men sto ikke helt i forhold til presentasjonen. Smaken var litt i retning av svensk "harrypizza".

Restauranten har fine lokaler og en rikholdig meny, men en har følelsen av at potensielet ikke blir utnyttet. Riktignok var det stressende for de mange servitørene, men det unnskylder ikke at det i løpet av den timen vi tilbrakte der ikke var antydning til et lite smil å oppdrive hos noen i servitørkorpset

1  Takk, RunarF7
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

God mat, men altfor dårlig organisering og lang ventetid. Du forventer at servering skjer i nogenlunde i samme rekkefølge som du ankommer, men ikke på dette stedet. Lang ventetid både for å få bestilt og å få servering. Det var vanskelig å påkalle oppmerksomhet fra kelnere som ikke virket interesert.

Takk, Lars Erik H
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Vi spiste her på gjennomreise. Stedet var helt fult når vi kom, dette tok vi som ett godt tegn. Vi fikk bord og kelnerne kom fort for å ta bestilling. Tok ikke lang tid å vente på maten! Maten var god og sto til forventningene. Enkelt og godt!

1  Takk, RagBerg
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Helt grei mat. Vi har vært på helgetur i Oppdal og var på jakt etter ett spisested på en fredag kveld. Det var mye folk på restaurant - noe som gjorde at vi trodde de serverer god mat.
Men det var vel litt for høye forventninger. Kjæresten min hadde biff som han syns var veldig god. Jeg hadde en Kebabtallerken som Ikke var overbevisende. Litt lite smak på fries, kjøttet litt tørr. Det var kort ventetid. Helt ok service men ingen smiler.

Takk, marika2207

Reisende som så på Møllen Restaurant og Pizzeria, så også på

Har du vært i Møllen Restaurant og Pizzeria? Del dine erfaringer!