“God mat og helt grei service.”

Møllen Restaurant og Pizzeria
Vurdert som nr. 9 av 14 Restauranter i Oppdal
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

God mat og helt grei service. Ventet ikke lenge før vi kunne bestille, og maten kom relativt fort. Husets Pizza og steinbit falt i smak hos oss.

Takk, 793maritk

Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

God mat og hyggelig betjening.
Biff med ostesaus var mør og god, med gode stekte poteter.
Kylling i Gorgonzola saus var god(kunne vært noe mer preg av Gorgonzola i sausen)
Ellers et hyggelig besøk

1  Takk, Mort1malm
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Her følte vi oss ikke tilfreds, folk ble sittende alt for tett. Etterhvert ble det så mye folk at vi gikk raskt ut fra resturanten. Dette ble også kommentert - uten at noen brydde seg nevneverdig om det. Maten var bra, men det overskygges.

2  Takk, NarvN
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Stappfullt lokale gjorde at vi ble plassert på et lite hyggelig og varmt rom i 2. etasje. Betjeningen var hyggelig men vi ventet i 20 minutter før vi fikk noe å drikke og over en time før vi fikk mat. Pizzaen var helt grei. Kommer nok ikke hit igjen.

2  Takk, Sebastian S
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Pizzaen så bedre ut enn den smakte dessverre..
Litt kaotisk servering med mange forskjellige servitører, bla fikk vi maten til barnet lenge før vår egen. Bestikk og tallerkner kom også etter vi fikk servert maten.

1  Takk, lenepene87

Reisende som så på Møllen Restaurant og Pizzeria, så også på

Har du vært i Møllen Restaurant og Pizzeria? Del dine erfaringer!