“God pizza”

Møllen Restaurant og Pizzeria
Vurdert som nr. 9 av 14 Restauranter i Oppdal
Anmeldt 22. september 2020

Min kone og jeg spiste en god pizza på denne restauranten. Hyggelig og høflig betjening. Koselig interiør selv om det pågikk litt utbedringsarbeid i bygget. Innholdsrik meny. Grei pris. Anbefales.

Dato for besøk: september 2020
Takk, Per Arthur H

Anmeldt 6. september 2020 via mobile enheter

Hadde en natt på Oppdal på vei nordover og ønsket noe enkelt å spise. Dette var et godt valg. De hadde forskjellige ting på menyen men vi valgte pizza . Det er den beste pizzaen jeg har spist på restaurant noensinne. Kjempegod . Det var ganske travelt men servitøren sto på og var veldig hyggelig. Noe trist interiør er eneste grunn til at det blir en 4 og ikke 5.

1  Takk, AnneKSB
Anmeldt 29. august 2020 via mobile enheter

Vi var innom en dag da det var stille, maten var meget god og kom ganske raskt. Meget hyggelig betjening

1  Takk, 613kjetila
Anmeldt 27. august 2020 via mobile enheter

God mat og god service. Vi hadde en fin kveld, varmt og godt i lokalet. Ble godt tatt imot og vist bord.

Takk, Hildaberg13
Anmeldt 28. juli 2020

Ok mat. Uinteresserte ansatte. Ansatte kunne oppfattes som å være i en annen verden. Men, fikk bord raskt og mat ok.

Takk, JohnN2169

Reisende som så på Møllen Restaurant og Pizzeria, så også på

Har du vært i Møllen Restaurant og Pizzeria? Del dine erfaringer!