“Lang ventetid, grei mat”

Møllen Restaurant og Pizzeria
Vurdert som nr. 8 av 16 Restauranter i Oppdal
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Restauranten var full, men fikk plass. Både hun som viste oss til bordet og servitøren som omsider kom å tok imot bestilling virket sure og uinteressert. Det tok 15-20 minutter før servitøren kom.
Da vi hadde bestilt sa servitøren at det kunne ta opptil 50 minutter før vi ville få maten. Lang ventetid men vi valgte å bli.
Det tok 40 minutter før første mann fikk maten, og ytterligere 10 før resten fikk mat. Selv om maten kom seint kom den som estimert, men hadde jo vært hyggeligere om alle hadde fått maten samtidig.

Mange retter på menyen, enormt utvalg av pizza (unødvendig stort?)

Maten var god, ingenting ekstraordinært men godt.

Takk, MFA74

Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Kjempegod mat. Jeg spiste ravioli med biffkjøtt, min kone pizza Hawaii, begge var fortreffelige.
Like godt som jeg husker fra da vi var her i august i fjor.
Serviceinnstilt betjening, sa det var "stinn brakke", så det kunne bli litt venting, men det gikk raskt unna allikevel.

Takk, KetilC
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Vi var der 3 kompiser på sykkeltur. Servitøren virket sløv og totalt uinteressert. Da vi spurte om han anbefalte en rett responderte han med “ vet ikke, du bestemmer”. Maten tok ikke veldig lang tid før den kom på border og den var spiselig, ikke spesielt god men spiselig. Alt i alt en ganske dårlig restaurantopplevelse..

Takk, Sverre K
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Alltid like spennende å bestille glutenfri pizza. Denne sto absolutt til forventning. Tynn god bunn.
Litt lite krydder, men med mitt ekstra krydder var det absolutt verdt det. Anbefales

Takk, 62kjerstis
Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Innfridde ikke til forventningene. Smakløs pizza, den ene glutenfri. Helt normal pris, kanskje litt i overkant dyrt for en porsjonspizza, og enda dyrere for den glutenfrie varianten. Sløv betjening da vi ønsket å bestille mer drikke under måltid.

Takk, Camper27703223171

Reisende som så på Møllen Restaurant og Pizzeria, så også på

Har du vært i Møllen Restaurant og Pizzeria? Del dine erfaringer!