“Enkelt og godt”

Møllen Restaurant og Pizzeria
Vurdert som nr. 8 av 15 Restauranter i Oppdal
Anmeldt 20. juli 2021

Har spist her ved to annledninger, og begge gangene har vi fått rask og grei service. Maten har vært enkel og god.

Takk, torem16

Anmeldt 19. juli 2021

Vi kom for å få noe enkelt og hurtig mat. Det tok over 1 time. Elendig service og dårlig mat.
Vil ikke anbefale stedet.

Takk, Gullholm
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Restauranten var full, men fikk plass. Både hun som viste oss til bordet og servitøren som omsider kom å tok imot bestilling virket sure og uinteressert. Det tok 15-20 minutter før servitøren kom.
Da vi hadde bestilt sa servitøren at det kunne ta opptil 50 minutter før vi ville få maten. Lang ventetid men vi valgte å bli.
Det tok 40 minutter før første mann fikk maten, og ytterligere 10 før resten fikk mat. Selv om maten kom seint kom den som estimert, men hadde jo vært hyggeligere om alle hadde fått maten samtidig.

Mange retter på menyen, enormt utvalg av pizza (unødvendig stort?)

Maten var god, ingenting ekstraordinært men godt.

Takk, MFA74
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Kjempegod mat. Jeg spiste ravioli med biffkjøtt, min kone pizza Hawaii, begge var fortreffelige.
Like godt som jeg husker fra da vi var her i august i fjor.
Serviceinnstilt betjening, sa det var "stinn brakke", så det kunne bli litt venting, men det gikk raskt unna allikevel.

Takk, KetilC
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Vi var der 3 kompiser på sykkeltur. Servitøren virket sløv og totalt uinteressert. Da vi spurte om han anbefalte en rett responderte han med “ vet ikke, du bestemmer”. Maten tok ikke veldig lang tid før den kom på border og den var spiselig, ikke spesielt god men spiselig. Alt i alt en ganske dårlig restaurantopplevelse..

Takk, Sverre K

Reisende som så på Møllen Restaurant og Pizzeria, så også på

Har du vært i Møllen Restaurant og Pizzeria? Del dine erfaringer!