“Lang ventetid, dårlig service.”

Møllen Restaurant og Pizzeria
Vurdert som nr. 8 av 16 Restauranter i Oppdal
Anmeldt 23. juli 2021

Ventet 1t15min på maten. De to som bestilte pasta fikk maten 10min før de som bestilte pizza.
Unge servitører med dårlig humør, lite serviceinnstilt, fremstår stressa, sure og uten kontroll. Svarer krast når vi etterspør maten etter 65 min, "pizza tar tid". Ingen ydmykhet eller beklagelse fra servitører.
Pizzaen smakte godt, pastaen var ikke god. Altfor lang ventetid.
Virker som restauranten ikke klarer å drive take-away samtidig som de har gjester i restauranten.

Takk, 230eliask

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Over en time å vente på maten. Pizzaen smakte bra, pepsi'n smakte ingenting, bare farget vann
Kommer ikke tilbake

Takk, Ferierendepar
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

God pizza, kebabrulle og spaghetti med kjøttsaus. Litt rart at 12-åringen fikk maten lenge før oss andre, og derfor var ferdig med maten når vi andre fikk vår. Variert meny, noe for enhver smak. Koselig lokale.

Takk, beediersl
Anmeldt 20. juli 2021

Har spist her ved to annledninger, og begge gangene har vi fått rask og grei service. Maten har vært enkel og god.

Takk, torem16
Anmeldt 19. juli 2021

Vi kom for å få noe enkelt og hurtig mat. Det tok over 1 time. Elendig service og dårlig mat.
Vil ikke anbefale stedet.

Takk, Gullholm

Reisende som så på Møllen Restaurant og Pizzeria, så også på

Har du vært i Møllen Restaurant og Pizzeria? Del dine erfaringer!