“Ok lokale. Et sted man spiser og glemmer det hele etterpå. Ikke noe helt galt, men ikke noe å fremheve heller .”

Møllen Restaurant og Pizzeria
Vurdert som nr. 9 av 16 Restauranter i Oppdal
Anmeldt 11. september 2021 via mobile enheter

Voldsom meny-sikkert 100 retter. Valgte pasta , fettucini med gorgonzola. Smakløs m skinke(fra boks?) hermetisk sopp og mye revet pharmasan ost. Kjedelig dessverre.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, sussiho

Anmeldt 30. august 2021 via mobile enheter

Dette ble en veldig positiv opplevelse. Meget god service og sentralt plasserte lokaler. Bestilte en stor Taco-pizza og måtte ta med fint pakket doggybag. Kommer gjerne tilbake. Positivt at ansatte brukte munnbind pga korona situasjonen.

Takk, Rune L
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Super service og meget god mat!! Var innom på vei hjemover og det var full restaurant. Maten kom likevel raskt og var helt super. Mange retter på menyen, og noe for enhver.

Takk, Torolf G
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Fredag i fellesferien, corona sommer nr 2, og mange folk. Restauranten var full, men naive som vi var tenkte vi at de var forberedt på stor innrykk av sultene nordmenn på norgesferie, og vi var innstilte på litt mere en standard ventetid. Men vi måtte vente 20 minutter før vi fikk bestilt, maten kom etter 1 time og 20 minutter. At vi alle ble tomme for drikke etterhvert gikk de hus forby, for ingen kom og spurte om vi ville ha påfyll. Vi ble mette, men ingen i reisefølge syntes maten var noe annet en ok, den var tam. Jeg bestilte plankebiff og fikk varm peppersaus mens bearnés sausen var kald, sikkert fra idun spruteflaske. Mye mulig det er annerledes når det ikke «koker» med folk. De burde ikke ha tatt i mot flere gjester enn de klarer å håndterer, og kanskje ha redusert fra 100 retter til 10 retter på menyen for å få mere effektiv «produksjon» i de få ukene med stort trykk på sommeren.

Takk, 20oleo
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Jeg og fruen skulle ut og nyte et bedre måltid. Vi bestemte oss for å prøve ut møllen, som så ut til være ett hyggelig sted. men ikke la deg lure! Da vi kom inn dørene, ble vi møtt av en hyggelig dame, som raskt fant et bord og meny til oss. Men etter dette, skjedde det aldri noe mer. Etter å ha ventet veeeldig lenge på å få bestilt, er vi vitne til ett par som stormer ut av resturanten, hvor fruen nærmest brøler at de har ventet i en hel evighet på både drikken og maten de har bestilt.
Da bestemte også vi oss, for å forlate stedet.

Maten er kanskje god, hvem vet ;)

1  Takk, VegardE33

Reisende som så på Møllen Restaurant og Pizzeria, så også på

Har du vært i Møllen Restaurant og Pizzeria? Del dine erfaringer!