“Helt ok”
Anmeldelse av Spisbar

Spisbar
Vurdert som nr. 2 av 14 Restauranter i Oppdal
Beskrivelse: Spisbar er både et spisested og en kosekrok. Vi tilbyr god mat og godt drikke!
Anmeldt 6. august 2019 via mobile enheter

Vi var på vei til Oslo og hadde lunsj her. Veldig trivelig personnel og god mat i en koselig restaurant.

Dato for besøk: august 2019
Takk, MauriceAG

Anmeldt 6. juli 2019 via mobile enheter

Trivelige og skikkelig serviceinnstilt personal. God mat til overkommelige priser. Dyktige mtp på allergier. Spiste spearribs, som var meget godt.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, kineannie
Anmeldt 3. juli 2019 via mobile enheter

Var innom og bestilte Hjemmelaget fiskesuppe og Gyrossalat. Man kan med trygghet si at maten er utrolig god. Hyggelig betjening og fine lokaler. Anbefaler dette stedet.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Bjørn D
Anmeldt 26. juni 2019 via mobile enheter

Var innom her på gjennomreise videre Trondheim. Vi bestilte pasta diablo med scampi og quesedilla. Begge rettene var utrolig gode. Anbefales på det varmeste!

Dato for besøk: juni 2019
Takk, MagnusH167
Anmeldt 19. mars 2019 via mobile enheter

Helt utsøkt mat. Masse smak og store porsjoner til en normal pris. Trivelig betjening. Hyggelig atmosfære. Gode sitteplasser.

Dato for besøk: mars 2019
Takk, EliSundseth

Har du vært i Spisbar? Del dine erfaringer!