“Mye å gå på enda her”
Anmeldelse av Spisbar

Spisbar
Vurdert som nr. 2 av 14 Restauranter i Oppdal
Beskrivelse: Spisbar er både et spisested og en kosekrok. Vi tilbyr god mat og godt drikke!
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Litt for mange småfeil, stressa underbemanna ansatte, bråk og roping fra kjøkkenet og ikke spesielt sjarmerende eller koslig sted. De glemte å servere drikken så den måtte vi spørre etter. De glemte at 3 av rettene skulle være uten en av ingrediensene så fikk ikke spist opp alt da det ikke var så lett å ta av. Pizzaen var overdøvet av noe ubestemmelig, og ikke var ikke særlig god.

Takk, kimlikestoeat

2024 av 119 anmeldelser

Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Ventet i en time og ti minutter. Fikk feil mat, som gjorde at vi forlot stedet. Skuffede barn på gråten etter denne opplevelsen. Her må alle ha godt tid og tålmodighet for å bestille mat.

Takk, olainge
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Perfekt pizza og hyggelig betjening! Fikk maten iløpet av 10 min. Absolutt verdt et besøk!
Eplemost fra Mozell anbefales til pizza

Takk, Kristin K
Anmeldt 13. juli 2020

Bestilte to enkle sandwitcher på en ikke så travel dag, ventet i en time på å få desse. Smaksopplevelsen veide ikke opp for tiden.

Takk, DanielS16241
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Vi har spist burger og fikk akkurat det vi forventet. Gode fries, veldig god focaccia og aioli. Kan anbefales!
Maten må bestilles i baren og betales med en gang. Ventetid var over 40 minutt. Men vi ble advart ved bestilling at det kan tar tid.

Det er ikke lett å gå plass, så anbefaler å reservere bord.

Takk, marika2207

Reisende som så på Spisbar, så også på

Har du vært i Spisbar? Del dine erfaringer!