“Mat i godt lag.”
Anmeldelse av Spisbar

Spisbar
Vurdert som nr. 2 av 14 Restauranter i Oppdal
Beskrivelse: Spisbar er både et spisested og en kosekrok. Vi tilbyr god mat og godt drikke!
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Fikk anbefalt å gå hit og det anger vi ikke på. God mat og hyggelig betjening. Servitøren var dyktig og servicen var god. Vi spiste burger og den smakte godt. Så du burde prøve denne plassen.

Takk, Tommy R

Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Litt for mange småfeil, stressa underbemanna ansatte, bråk og roping fra kjøkkenet og ikke spesielt sjarmerende eller koslig sted. De glemte å servere drikken så den måtte vi spørre etter. De glemte at 3 av rettene skulle være uten en av ingrediensene så fikk ikke spist opp alt da det ikke var så lett å ta av. Pizzaen var overdøvet av noe ubestemmelig, og ikke var ikke særlig god.

Takk, kimlikestoeat
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Ventet i en time og ti minutter. Fikk feil mat, som gjorde at vi forlot stedet. Skuffede barn på gråten etter denne opplevelsen. Her må alle ha godt tid og tålmodighet for å bestille mat.

Takk, olainge
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Perfekt pizza og hyggelig betjening! Fikk maten iløpet av 10 min. Absolutt verdt et besøk!
Eplemost fra Mozell anbefales til pizza

Takk, Kristin K
Anmeldt 13. juli 2020

Bestilte to enkle sandwitcher på en ikke så travel dag, ventet i en time på å få desse. Smaksopplevelsen veide ikke opp for tiden.

Takk, DanielS16241

Reisende som så på Spisbar, så også på

Har du vært i Spisbar? Del dine erfaringer!