“God og mett 🍴”
Anmeldelse av Spisbar

Spisbar
Vurdert som nr. 2 av 14 Restauranter i Oppdal
Beskrivelse: Spisbar er både et spisested og en kosekrok. Vi tilbyr god mat og godt drikke!
Anmeldt 3. august 2020

Beste biffsnadder og løvbiff m/ tilbehør vi har spist på lenge. Hyggelig betjening! Kommer gjerne tilbake en annen gang vi er på gjennomreise

Dato for besøk: august 2020
Takk, IngridJ159

Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Her var det en rotete drift av en restaurant. 2 disker til å ta i mot matbestilling men ofte var personalet fraværende på begge steder.. jeg ventet en stund på begge steder. Det ble ryddet bord veldig sent og smittevern forskrifter ikke fulgt. Mulig de har for få på jobb? Det som trakk opp var en svært god pizza. Jeg takket pizza kokken for god jobb.

Dato for besøk: august 2020
Takk, JuneHB_10
Anmeldt 29. juli 2020

Her var det meste galt. Ventet over 1 time, da maten omsider kom var den kald og kjøttet var ikke spesielt godt. (hamburgere). Ungene likte ikke burgerene særlig godt, og det skal godt gjøres. Småfrekk betjening også. Ikke gå hit.

Takk, 519nilst
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Fikk anbefalt å gå hit og det anger vi ikke på. God mat og hyggelig betjening. Servitøren var dyktig og servicen var god. Vi spiste burger og den smakte godt. Så du burde prøve denne plassen.

Takk, Tommy R
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Litt for mange småfeil, stressa underbemanna ansatte, bråk og roping fra kjøkkenet og ikke spesielt sjarmerende eller koslig sted. De glemte å servere drikken så den måtte vi spørre etter. De glemte at 3 av rettene skulle være uten en av ingrediensene så fikk ikke spist opp alt da det ikke var så lett å ta av. Pizzaen var overdøvet av noe ubestemmelig, og ikke var ikke særlig god.

Takk, kimlikestoeat

Reisende som så på Spisbar, så også på

Har du vært i Spisbar? Del dine erfaringer!