“God mat i Oppdal”
Anmeldelse av Spisbar

Spisbar
Vurdert som nr. 2 av 16 Restauranter i Oppdal
Beskrivelse: Spisbar er både et spisested og en kosekrok. Vi tilbyr god mat og godt drikke!
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Ankom Oppdal på vei opp til Trondheim for et lunsj stopp.Fin beliggenhet med plasser ute og inne.Rask service og rent og pent.Vi fikk maten raskt til tross for at det var nesten fullt av gjester.Rekesmørbrød var ok..litt lite majones,men resten var bra.Kyllingsalaten var velsmakende med god aioli, men foccacia brødet var veldig tørt...det må jo være lett å lage i langpanne og en annen oppskrift kanskje. Totalt sett bra inntrykk.Kommer gjerne igjen. Personalet var godt lært opp og alt så ut til å gå på skinner.

1  Takk, Lisbeth1K

Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

Veldig positiv opplevelse, pent anrettet og gode råvarer. Opplevelsen står til forventningen, og pluss for trivelig personale

Takk, Vilde F
Anmeldt 20. juni 2021 via mobile enheter

Bra smakskombo
Burger alt for kompakt
Potet delvis underkokt
Så litt mer skjerpings på dette kan det bli bra

Takk, erlingtd
Anmeldt 19. juni 2021

Bestilte hamburger med pulled pork. Heeeelt fantastisk god mat! Hyggelig service og bemanning. Skal tilbake å spise ved neste mulighet. 10 av 10!

1  Takk, C9413HFkristinh
Anmeldt 1. april 2021 via mobile enheter

God mat i rause porsjoner. Pizzaen var veldig god, det samme var søtpotet fries. Passer for både voksne og barn.

Dato for besøk: april 2021
Takk, 450larse

Reisende som så på Spisbar, så også på

Har du vært i Spisbar? Del dine erfaringer!