“Du bør ha god tid!”
Anmeldelse av Spisbar

Spisbar
Vurdert som nr. 2 av 16 Restauranter i Oppdal
Beskrivelse: Spisbar er både et spisested og en kosekrok. Vi tilbyr god mat og godt drikke!
Anmeldt 24. juli 2021

Vi skulle spise middag på gjennomreise. Men det tok 40-45 minutter fra vi bestilte til vi fikk maten. Servitøren var ikke så imøtekommende og virket mer irritert enn serviceinnstilt. Vi fikk ingen hand-up for lang ventetid. Da maten kom smakte den godt, men både barnas mat og mors var alt for salt.

Takk, 204gunhildg

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god mat med helt passe porsjoner. Trivelige ansatte. Nær parkering. Helt greie priser. Veldig bra drikkemeny.

1  Takk, solvha
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god mat med hjemmelaget preg. Enkelt og rustikt. Veldig hyggelig og oppmerksom servitør. Rask service. Kan anbefales!

1  Takk, Ambassador325335
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Ankom Oppdal på vei opp til Trondheim for et lunsj stopp.Fin beliggenhet med plasser ute og inne.Rask service og rent og pent.Vi fikk maten raskt til tross for at det var nesten fullt av gjester.Rekesmørbrød var ok..litt lite majones,men resten var bra.Kyllingsalaten var velsmakende med god aioli, men foccacia brødet var veldig tørt...det må jo være lett å lage i langpanne og en annen oppskrift kanskje. Totalt sett bra inntrykk.Kommer gjerne igjen. Personalet var godt lært opp og alt så ut til å gå på skinner.

1  Takk, Lisbeth1K
Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

Veldig positiv opplevelse, pent anrettet og gode råvarer. Opplevelsen står til forventningen, og pluss for trivelig personale

Takk, Vilde F

Reisende som så på Spisbar, så også på

Har du vært i Spisbar? Del dine erfaringer!