“Skikkelig bra mat”
Anmeldelse av Spisbar

Spisbar
Vurdert som nr. 4 av 15 Restauranter i Oppdal
Prisklasse: kr 79 - kr 399
Beskrivelse: Spisbar er både et spisested og en kosekrok. Vi tilbyr god mat og godt drikke!
Anmeldt 6. juli 2023 via mobile enheter

Positiv overraskelse. Ser litt slitent ut, men alt her var bra. Rause porsjoner og nydelig mat. Skikkelig gode smaker, saftig kjøtt og deilige dipper som rucculapesto og aioli. Hyggelig og effektiv servering. Spise kyllingspyd, supertoast, pasta og focacciabiter. Alt var veldig godt.

Dato for besøk: juli 2023
Takk, Pia75

Anmeldt 12. juni 2023 via mobile enheter

Var innom spisbar etter anbefaling ifra venner som hadde passert og spist ved denne restauranten. Maten og drikken var god, og det var gode porsjoner, men en meget treg betjening. Kunne med fordel økt bemanningen til 2 servitører👍

Dato for besøk: juni 2023
Takk, AreRoe
Anmeldt 25. februar 2023 via mobile enheter

Fikk anbefalt dette stedet, kom inn og fikk det bestilte bordet. Vinen var god og pizzaen okay men ikke noe høydare. Skulle ha brukt ordentlig parmesan og ikke "strø" parmesan. Smakte ikke så veldig mye av parmesanen heller. Servitøren vi fikk oppdaget heller ikke at vi manglet bestikk på bordet, dette måtte vi spørre om når maten kom. Ikke kom hu og spurte oss åssen maten smakte heller. Litt sånn halvveis service. Maten måtte vi å vente litt på men det kan godtas når det er mye folk der.

Dato for besøk: februar 2023
Takk, tnissen79
Anmeldt 16. desember 2022 via mobile enheter

Spisbar er alltid på ønskelista når vi er på Oppdal, Anbefaler til alle som skal på de kanter. Alltid god mat der. Alt vi har bestilt har vært like godt

Dato for besøk: oktober 2022
1  Takk, Nikkinita
Tina Elise L, Owner på Spisbar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. desember 2022

Så hyggelig å høre🥰

Anmeldt 22. september 2022 via mobile enheter

Vi får alltid så god mat på Spisbar. Jeg anbefaler stedet til alle som skal på de kanter. Trekker ikke frem noe spess for slt vi har spist der har smakt kjempegodt.

Dato for besøk: september 2022
Takk, Nikkinita
Tina Elise L, Owner på Spisbar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. september 2022

Så hyggelig å høre❤️
Velkommen tilbake!

Reisende som så på Spisbar, så også på

Har du vært i Spisbar? Del dine erfaringer!