Moskussafari i Dovre eventyr

Kjempe kjekke tur med trivelige privat guide. Fekk sjå moskus på store deler av turen. Kan... les mer

Anmeldt 1 uke siden
Oddythebody1983
Minner for livet 🌞

Helt magisk dag, guiden vi fikk hadde kunnskap om alt vi så og fant, samt fant 22 moskus, og 6... les mer

Anmeldt 4 uker siden
840vegardr

Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

God guide med kunskap om dyr å fauna som gjorde turen interessant inntil vi fant moskus oksen. Kaffe å kanelsnurrer fikk vi også

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, JiriS56
Sigbjørn F, Guide på Oppdal Safari - Day Tours, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2020

Takk for hyggelig tilbakemelding! :-)

Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk tur i vakkert landskap. Guiden var veldig kunnskapsrik og kunne berike oss med gode historier og mye lokalkunnskap. Vi så rundt 10 moskus på turen, noe som må være meget god "fangst".

Takk, johanl237

Takk for hyggelig tilbakemelding og gratulerer med fin "fangst". Fortsatt god sommer! :-)

Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Veldig gøy at vi fikk sett 2 stk på ganske nært hold, veldig fin tur! Også fikk vi servert god kaffe og kanelboller.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, LottaH358

Takk så mye for hyggelig tilbakemelding! :-)

Anmeldt 28. juni 2020

Veldig fornøyd med moskussafari og guiden vår Kim. Vi så totalt 8 moskus og hadde en flott dag, med nydelig vær og nydelig natur.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, Voyage47487799353

Takk for trivelig tilbakemelding! Kim sier hei :-)

Anmeldt 24. juni 2020

Å se moskus i sitt rette element kombinert med storslått natur og en flink guide Kim, gjorde at denne turen ble en minne jeg sent vil glemme.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, j_senawanna

Takk for hyggelig melding, og så bra du fikk en uforglemmelig tur! Hilser fra Kim :-)