Bestill på forhånd
Hvorfor bestille på Tripadvisor?
  • Høydepunkter på turen og hele reiseruten
  • Enkel bestilling på Internett
  • Laveste pris garantert

Ulike måter å oppleve Oppdal Safari - Day Tours på
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig og kunnskapsrik guide som avpasset farten og tok godt vare på oss !Fint med liten gruppe (max 12 stk, vi var 5 totalt).

Takk, jomaximilianl
KimvanKooten, Guide på Oppdal Safari - Day Tours, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. oktober 2020

Takk for trivelig tilbakemelding! :)

Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

God guide med kunskap om dyr å fauna som gjorde turen interessant inntil vi fant moskus oksen. Kaffe å kanelsnurrer fikk vi også

Takk, JiriS56
Sigbjørn F, Guide på Oppdal Safari - Day Tours, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2020

Takk for hyggelig tilbakemelding! :-)

Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk tur i vakkert landskap. Guiden var veldig kunnskapsrik og kunne berike oss med gode historier og mye lokalkunnskap. Vi så rundt 10 moskus på turen, noe som må være meget god "fangst".

Takk, johanl237

Takk for hyggelig tilbakemelding og gratulerer med fin "fangst". Fortsatt god sommer! :-)

Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Veldig gøy at vi fikk sett 2 stk på ganske nært hold, veldig fin tur! Også fikk vi servert god kaffe og kanelboller.

Takk, LottaH358

Takk så mye for hyggelig tilbakemelding! :-)

Anmeldt 28. juni 2020

Veldig fornøyd med moskussafari og guiden vår Kim. Vi så totalt 8 moskus og hadde en flott dag, med nydelig vær og nydelig natur.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, Voyage47487799353

Takk for trivelig tilbakemelding! Kim sier hei :-)