Moskussafari i Dovre eventyr

Kjempe kjekke tur med trivelige privat guide. Fekk sjå moskus på store deler av turen. Kan... les mer

Anmeldt 11. september 2021
Oddythebody1983
Minner for livet 🌞

Helt magisk dag, guiden vi fikk hadde kunnskap om alt vi så og fant, samt fant 22 moskus, og 6... les mer

Anmeldt 22. august 2021
840vegardr

Anmeldt 10. august 2020 via mobile enheter

Flott tur i vakkert landskap -med kaffipause hvor Muskusoksene kunne observeres i ro og mak Guidene tilpasset farten etter gruppen

Takk, norunnaartuns
KimvanKooten, Guide på Oppdal Safari - Day Tours, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. oktober 2020

Takk for trivelig tilbakemelding! :)

Anmeldt 10. august 2020

En super fin dag i flott norsk natur. Guidene våre Kim og Lars var kjempe flinke å fortelle og tok godt vare på alle deltagerne. Kjempe god stemning i gruppen, spesielt når vi fikk sett tre moskus.
Kan virkelig anbefale og booke safari med disse.

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, 700theas

Takk for hyggelig tilbakemelding! :)

Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Koselig tur på Dovrefjell der vi fikk sett fire moskuser. De var på god avstand så ta med godt kamera og god kikkert. Mtp på hurtigheten til moskusen er det kanskje like greit med avstand .

Takk, Eirik R

Takk for hyggelig tilbakemelding! :)

Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Guidene var veldig hyggelige og hadde masse kunnskap; både om moskus, området og dyre- og plantelivet generelt. Turen ble likevel en skuffelse da vi ikke kom i nærheten av moskus. Vi fikk se 4 dyr gjennom et teleskop som guiden hadde med seg men de befant seg 1-2 km fra der vi var og vi så dem dermed bare som små prikker gjennom lupen.

I følge guidene er den beste tiden å dra på safari høst og vår. På sommeren trekker de høyere opp i fjellene. Vi gikk ca 16 km på turen vi deltok på.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, stavanger78
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Kjempe fin tur og guidende var fantastiske! Turen er flott og utsikten er helt magisk. Anbefales virkelig.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Claes65

Takk for trivelig tilbakemelding!