Bestill på forhånd
Hvorfor bestille på Tripadvisor?
  • Høydepunkter på turen og hele reiseruten
  • Enkel bestilling på Internett
  • Laveste pris garantert

Ulike måter å oppleve Oppdal Safari - Day Tours på
Anmeldt 8. oktober 2020 via mobile enheter

Flott tur som kan rekommenderes for alle aldre. Dyr kommer aldri av moten og når vi fikk muligheten til å bli med på sesongens siste safaritur var i ikke i tvil.
Selv om det tidvis regnet ganske kraftig veide spenningen av å se Moskus og den trivelige, kunnskapsrike guiden Kim (jente fra Nederland) opp for dette. Vi fikk sett flere Moskus og samtidig ble vi foret med informasjon om dette spennende dyr.

Dato for opplevelse: oktober 2020
Takk, Martin K
KimvanKooten, Guide på Oppdal Safari - Day Tours, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. oktober 2020

Takk for trivelig tilbakemelding! :)

Anmeldt 20. august 2020 via mobile enheter

Vi hadde en flott guidet tur på Dovrefjell! Vi så 5 moskuser. Guiden Kim fra Nederland var kjempeflink og veldig hyggelig! Kunne lett gjort det igjen.

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, 829einarn
KimvanKooten, Guide på Oppdal Safari - Day Tours, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. oktober 2020

Takk for en hyggelig tilbakemelding! :)

Anmeldt 10. august 2020 via mobile enheter

Årets ferie går fra Larvik til Nordkapp.
Men på veien må det oppleves.
Et av mine valg var Oppdal safari.
Guidene var veldig hyggelige og lokalkjente i fjellheimen og om moskus som gjorde turen på 9,5 km tur/retur Kongsvoll helt super. Moskus ble det på fotobrikka, med minimum 200 meter unna. Kaffe og kake ble også servert med forhåndsregler iht covid-19.
Rett og slett en minnerik opplevelse.

Takk, 336arveh

Takk så mye for en hyggelig tilbakemelding, glad for å høre du fikk en fin opplevelse! :)

Anmeldt 10. august 2020 via mobile enheter

Flott tur i vakkert landskap -med kaffipause hvor Muskusoksene kunne observeres i ro og mak Guidene tilpasset farten etter gruppen

Takk, norunnaartuns

Takk for trivelig tilbakemelding! :)

Anmeldt 10. august 2020

En super fin dag i flott norsk natur. Guidene våre Kim og Lars var kjempe flinke å fortelle og tok godt vare på alle deltagerne. Kjempe god stemning i gruppen, spesielt når vi fikk sett tre moskus.
Kan virkelig anbefale og booke safari med disse.

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, 700theas

Takk for hyggelig tilbakemelding! :)