Moskusoksesafari på Dovrefjell nasjonalpark fra Oppdal

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Oppdal Safari på
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Flott landskap, og natur. Magnus guiden vår var kunnskapsrik og hadde mye å fortelle.
Vi fikk se en okse, 2kuer og kalv.
Kan anbefales.
Husk godt fottøy og klær

Takk, mlnesje
KimvanKooten, Guide på Oppdal Safari, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juli 2021

Tusen takk! Og så bra at dere fikk sett alle "typer" moskus :)

Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Flink og kunnskapsrik guide! Passelig lang tur, og vi fikk se moskus på ca 200 m avstand. Ps: ta med egen kikkert.

Takk, 933sigridh
KimvanKooten, Guide på Oppdal Safari, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2021

Takk Sigrid! Godt å høre du hadde en fin opplevelse :)

Anmeldt 7. juli 2021

En flott tur med en kunnskapsrik og engasjert guide (Magnus) Vi fikk se 7 moskuser. Guiden så alle deltagerne.

Takk, 318p_ll

Takk for en fin tilbakemelding Pål! :)

Anmeldt 6. juli 2021

Vakker dag med kunnskapsrike og hyggelige guider. Vi fikk sett flere moskuser og 2 på ca 100 meters avstand. Turen var på ca 14km.

Ville definitivt gjort dette igjen, og anbefaler turen til alle som ønsker å se moskus i trygge omgivelser.

Tusen takk for turen!

Takk, 393laraj
Sigbjørn F, Guide på Oppdal Safari, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juli 2021

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, og velkommen tilbake når det måtte være! :-)

Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Vi var familie på fire. Møtte ikke på moskus, noe som jo var det vi kom for. Det er selvfølgelig ikke garanti for dette og et dårlig vær satte en stopper for turen. Syntes guiden var noe overmodig når vi sto på høyder når lynet slo ned rundt oss. Tidenes dyreste gåtur. Sikkert finere i sol.

Takk, _ydish2017

Hei! Så leit at turen ikke svarte til forventningene. Plutselig haglvær og tåke (våte klær og dårlig sikt mtp å finne moskus) er vanskelig å gjøre noe med, og det samme gjelder tordenvær. Guidene denne dagen burde tydelig formidlet at det er frivillig å snu dersom noen ikke følte det forsvarlig å være ute i tordenværet - det skal vi ta opp og presisere internt i teamet vårt. Ved fjellturer på Dovrefjell er det vanskelig å unngå høyder og åpent landskap dessverre. Det at dette ble en tur uten moskusobservasjoner er også leit da vi normalt har over 99% treff på turene våre - men som sagt er tåke vår verste fiende og stort sett årsaken til vår 1% bom. Velkommen tilbake igjen når det måtte være, da er det 99% sikkert at dere får en bedre opplevelse :-)