Moskusoksesafari på Dovrefjell nasjonalpark fra Oppdal

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Oppdal Safari på
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Et must å oppleve moskus Safari på Dovrefjell. Kunnskapsrik guide som fant fram til Moskusen. Vi så hele 15 dyr til slutt. En flott fjelltur i flott landskap. Vi gikk ca 17 km totalt. Anbefales

Takk, Anntorve
KimvanKooten, Guide på Oppdal Safari, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2021

Takk! Og så bra dere fikk se 15 moskus totalt :)

Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

En kjempefin tur i fantastiske omgivelser. En veldig hyggelig og kunnskapsrik guide som, etter en ganske lang vandring, fant frem til hele 6 moskus i samme område. Anbefales!

Takk, Rune K

Takk for en hyggelig tilbakemelding! :)

Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Flott landskap, og natur. Magnus guiden vår var kunnskapsrik og hadde mye å fortelle.
Vi fikk se en okse, 2kuer og kalv.
Kan anbefales.
Husk godt fottøy og klær

Takk, mlnesje
KimvanKooten, Guide på Oppdal Safari, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juli 2021

Tusen takk! Og så bra at dere fikk sett alle "typer" moskus :)

Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Flink og kunnskapsrik guide! Passelig lang tur, og vi fikk se moskus på ca 200 m avstand. Ps: ta med egen kikkert.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, 933sigridh
KimvanKooten, Guide på Oppdal Safari, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2021

Takk Sigrid! Godt å høre du hadde en fin opplevelse :)

Anmeldt 7. juli 2021

En flott tur med en kunnskapsrik og engasjert guide (Magnus) Vi fikk se 7 moskuser. Guiden så alle deltagerne.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, 318p_ll

Takk for en fin tilbakemelding Pål! :)