Moskusoksesafari på Dovrefjell nasjonalpark fra Oppdal

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Oppdal Safari på
Anmeldt 13. juli 2021

Kjempefin tur med en behagelig og hyggelig guide. Seriøst og fint opplegg med fokus på dagens tema - se moskus.
Guiden kunne vært flinkere til å samle hele gruppen og fortelle det han kunne om moskus og svare på spørsmål. Jeg fikk en følelse av at han kunne og visste mye, men at det kom ut som drypp i til deler av gruppen.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, Meandmyhusband2021
KimvanKooten, Guide på Oppdal Safari, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2021

Takk for tilbakemeldingen Olaug, godt å høre dere hadde en fin tur :) Våre guider er veldig kunnskapsrike, og den kunnskapen skal selvfølgelig formidles til hele gruppen - vi vil ta dette opp og presisere til teamet vårt.

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Et must å oppleve moskus Safari på Dovrefjell. Kunnskapsrik guide som fant fram til Moskusen. Vi så hele 15 dyr til slutt. En flott fjelltur i flott landskap. Vi gikk ca 17 km totalt. Anbefales

Takk, Anntorve

Takk! Og så bra dere fikk se 15 moskus totalt :)

Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

En kjempefin tur i fantastiske omgivelser. En veldig hyggelig og kunnskapsrik guide som, etter en ganske lang vandring, fant frem til hele 6 moskus i samme område. Anbefales!

Takk, Rune K

Takk for en hyggelig tilbakemelding! :)

Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Flott landskap, og natur. Magnus guiden vår var kunnskapsrik og hadde mye å fortelle.
Vi fikk se en okse, 2kuer og kalv.
Kan anbefales.
Husk godt fottøy og klær

Takk, mlnesje
KimvanKooten, Guide på Oppdal Safari, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juli 2021

Tusen takk! Og så bra at dere fikk sett alle "typer" moskus :)

Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Flink og kunnskapsrik guide! Passelig lang tur, og vi fikk se moskus på ca 200 m avstand. Ps: ta med egen kikkert.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, 933sigridh
KimvanKooten, Guide på Oppdal Safari, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2021

Takk Sigrid! Godt å høre du hadde en fin opplevelse :)