Moskusoksesafari på Dovrefjell nasjonalpark fra Oppdal

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Oppdal Safari på
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Å ha ein guide som er biolog var gull verdt. Leste dyra så godt at me kom nær dei utan å verken skremme eller påverke adferd!

Takk, 359dagmara
Sigbjørn F, Guide på Oppdal Safari, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2021

Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi satser på håndplukka utdanna guider som har erfaring med dyr, så det er godt å få bekreftet at det er en god strategi! Per Henrik er en dyktig kar :-) Nyt ferien videre, og takk for turen!

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Spennende og flott tur! Kan virkelig anbefales! Guiden vår Magnus, var kunnskapsrik og flink og inkluderte alle i gruppa. Vi gikk ca 12-13 km i forholdsvis flatt terreng og hadde flere stopp underveis. På turen så vi flere moskus, bl.a en gruppe på 6 stk. Fantastisk opplevelse! Våre barn på 11 og 16 var også kjempefornøyde med turen.

Takk, 679hegeg

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å høre at også barna nøt turen :-)

Anmeldt 23. juli 2021

En bra tur, og en herlig dag på fjellet, som helt klart kan anbefales. Flotte guider som hadde hele dagen og gav oss god tid til å kikke på dyret da vi oppdaget moskus. Guiden hadde mye kunnskap om moskus, og historier om møter med dyret, som han delte med oss.

Takk, 906linnn

Takk for hyggelig tilbakemelding! :-)

Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Flott tur med flinke guider. Bra med lokal kunnskap. Overkommelig tempo for alle i gruppen. Anbefales på det sterkeste.

Takk, Johansen69
KimvanKooten, Guide på Oppdal Safari, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2021

Thank you for your kind review! :)

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde en meget fin tur sammen med Magnus og Per. Kunnskapsrike og dyktige guider, som brukte god tid for å sikre at vi fikk møtt Moskusen. Flott tur i flott terreng

Takk for turen

Takk, Theresa T