Moskusoksesafari på Dovrefjell nasjonalpark fra Oppdal

Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Oppdal Safari på
2025 av 363 anmeldelser
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelige og kunnskapsrike guider i ekstrem og fascinerende natur. Stor gruppe på sirka 30 gjester i gruppen, men alle ble sett og alle fikk godt utbytte av turen

Takk, Carslakk
KimvanKooten, Guide på Oppdal Safari, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2021

Takk! Godt å høre du hadde en fin tur :)

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Flott tur! Anbefales! Guide Per ( mye kompetanse, erfaring, og engasjert. Han forklare alt i detaljer) Great experience!! Super fornøyd

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, Helland50
Sigbjørn F, Guide på Oppdal Safari, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2021

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding - veldig bra at du var fornøyd! :-)

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Veldig fin tur med supre guider. Fantastisk å se de store flotte dyrene.
Det er helt greit terreng å gå i. Ikke for krevende. Gutta visste hvor de skulle finne moskus og det føltes trygt med guider med kunnskap om moskus.

Takk, NorthStar32247614132

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Å ha ein guide som er biolog var gull verdt. Leste dyra så godt at me kom nær dei utan å verken skremme eller påverke adferd!

Takk, 359dagmara

Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi satser på håndplukka utdanna guider som har erfaring med dyr, så det er godt å få bekreftet at det er en god strategi! Per Henrik er en dyktig kar :-) Nyt ferien videre, og takk for turen!

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Spennende og flott tur! Kan virkelig anbefales! Guiden vår Magnus, var kunnskapsrik og flink og inkluderte alle i gruppa. Vi gikk ca 12-13 km i forholdsvis flatt terreng og hadde flere stopp underveis. På turen så vi flere moskus, bl.a en gruppe på 6 stk. Fantastisk opplevelse! Våre barn på 11 og 16 var også kjempefornøyde med turen.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, 679hegeg

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å høre at også barna nøt turen :-)