Moskusoksesafari på Dovrefjell nasjonalpark fra Oppdal

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Oppdal Safari på
Anmeldt 30. juli 2021

En helt fantastisk moskussafari på vakre Dovrefjell. Anbefaler alle som ønsker et minne for livet og booke en privat guide med Oppdal Safari! Vi booket dette da vi hadde behov for å kunne gå i eget tempo, og turen tilpasset oss. Det var verdt hver eneste krone! Vi fikk en helt utrolig tur, og noen opplevelser som er langt fra dagligdags! Vi så 5-6 flokker med moskus, masse annet dyreliv og ikke minst så vi masse fantastisk natur!

Vi hadde en guide som kjente området ekstremt godt, plana og la opp en løype prefekt for oss. Han var ekstremt kunnskapsfull, vennlig og i alt en fantastisk turkamerat!

Dette er ble virkelig et minne for livet, og er ekstremt glad for at vi tok denne turen!

Takk, SnorreBD
Anmeldt 29. juli 2021

Vi hadde en fantastisk fjelltur på Dovrefjell i nydelig vær 24.juli, med uforglemmelige moskus opplevelser, mye takket være en suveren guide Per . Han oppdaget tidlig 9 moskus i en åsside. Vel fremme, og takket være vår forsiktige opptreden når vi nærmet oss, beveget flere av dyrene seg i vår retning, og vi fikk se de så nær som man vel kan håpe på. I tillegg fikk gruppen mye informasjon og svar på spørsmål om dyr og natur på Dovrefjell, både på norsk og engelsk. Det var internasjonal klasse over dette, og anbefales på det sterkeste!

Takk, 982b_rrel
KimvanKooten, Guide på Oppdal Safari, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2021

Tusen takk for en veldig fin og ikke minst detaljert tilbakemelding! Høres ut som dere hadde en kjempeopplevelse :)

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelige og kunnskapsrike guider i ekstrem og fascinerende natur. Stor gruppe på sirka 30 gjester i gruppen, men alle ble sett og alle fikk godt utbytte av turen

Takk, Carslakk

Takk! Godt å høre du hadde en fin tur :)

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Flott tur! Anbefales! Guide Per ( mye kompetanse, erfaring, og engasjert. Han forklare alt i detaljer) Great experience!! Super fornøyd

Takk, Helland50
Sigbjørn F, Guide på Oppdal Safari, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2021

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding - veldig bra at du var fornøyd! :-)

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Veldig fin tur med supre guider. Fantastisk å se de store flotte dyrene.
Det er helt greit terreng å gå i. Ikke for krevende. Gutta visste hvor de skulle finne moskus og det føltes trygt med guider med kunnskap om moskus.

Takk, NorthStar32247614132

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!