Moskusoksesafari på Dovrefjell nasjonalpark fra Oppdal

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Oppdal Safari på
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk, kunnskapsrik guide Sigbjørn. Flott, avslappet tur. Sigbjørn fortalte masse interessante fakter og historier. Vi fikk servert kaffe med kanellsnurrer. Guiden hadde med seg en stor kikkert og hjalp oss å ta bilder med telefon gjennom kikkert. Anbefales

Takk, irina a
KimvanKooten, Guide på Oppdal Safari, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2021

Tusen takk! Og så bra det ble fine bilder av moskus ;)

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Flott tur i nydelig natur! Guide Sigbjørn er morsom og kunnskapsrik. Det å se moskusen i sitt rette element er en mektig oppkevelse.

Takk, AnneL33333

Takk for hyggelig tilbakemelding Anne! :)

Anmeldt 30. juli 2021

En helt fantastisk moskussafari på vakre Dovrefjell. Anbefaler alle som ønsker et minne for livet og booke en privat guide med Oppdal Safari! Vi booket dette da vi hadde behov for å kunne gå i eget tempo, og turen tilpasset oss. Det var verdt hver eneste krone! Vi fikk en helt utrolig tur, og noen opplevelser som er langt fra dagligdags! Vi så 5-6 flokker med moskus, masse annet dyreliv og ikke minst så vi masse fantastisk natur!

Vi hadde en guide som kjente området ekstremt godt, plana og la opp en løype prefekt for oss. Han var ekstremt kunnskapsfull, vennlig og i alt en fantastisk turkamerat!

Dette er ble virkelig et minne for livet, og er ekstremt glad for at vi tok denne turen!

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, SnorreBD
Anmeldt 29. juli 2021

Vi hadde en fantastisk fjelltur på Dovrefjell i nydelig vær 24.juli, med uforglemmelige moskus opplevelser, mye takket være en suveren guide Per . Han oppdaget tidlig 9 moskus i en åsside. Vel fremme, og takket være vår forsiktige opptreden når vi nærmet oss, beveget flere av dyrene seg i vår retning, og vi fikk se de så nær som man vel kan håpe på. I tillegg fikk gruppen mye informasjon og svar på spørsmål om dyr og natur på Dovrefjell, både på norsk og engelsk. Det var internasjonal klasse over dette, og anbefales på det sterkeste!

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, 982b_rrel
KimvanKooten, Guide på Oppdal Safari, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2021

Tusen takk for en veldig fin og ikke minst detaljert tilbakemelding! Høres ut som dere hadde en kjempeopplevelse :)

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelige og kunnskapsrike guider i ekstrem og fascinerende natur. Stor gruppe på sirka 30 gjester i gruppen, men alle ble sett og alle fikk godt utbytte av turen

Takk, Carslakk

Takk! Godt å høre du hadde en fin tur :)