Moskusoksesafari på Dovrefjell nasjonalpark fra Oppdal

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Oppdal Safari på
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Flott tur med flinke guider!! Vi så tilsammen 26 moskuser Elsker at guidene fortalte fakta og historier underveis Vi fikk servert kaffe og kanelsnurr

Dato for opplevelse: august 2021
1  Takk, 788tirils
KimvanKooten, Guide på Oppdal Safari, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2021

Takk Tiril! Og 26 moskuser er en skikkelig god "fangst" ;)

Anmeldt 2. august 2021

Helt fantastisk tur, så masse moskus. Kjempe snille guider som passer på hele gjengen. Kom også med innholdsrik fakta underveis.

Dato for opplevelse: august 2021
Takk, 922siljea

Takk for hyggelig tilbakemelding Silje! Godt å høre dere fant mange moskus :)

Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Jeg tok en fuglesafari med guide. Guiden Erik Gunnar var en kunnskapsrik og meget hyggelig turkamerat. Det var mange fine opplevelser på turen, ikke minst fant vi mange forskjellige fugler på turen. For guiden var kanskje den største opplevelsen å se en gråhegre fly over oss, han hadde aldri sett den fuglen på Dovre før. Jeg kom hjem med mange flotte opplevelser og fine fotografier.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, Seaside08793581262

Takk for hyggelig tilbakemelding! Og så fine bilder du fikk tatt :)

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk, kunnskapsrik guide Sigbjørn. Flott, avslappet tur. Sigbjørn fortalte masse interessante fakter og historier. Vi fikk servert kaffe med kanellsnurrer. Guiden hadde med seg en stor kikkert og hjalp oss å ta bilder med telefon gjennom kikkert. Anbefales

Takk, irina a

Tusen takk! Og så bra det ble fine bilder av moskus ;)

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Flott tur i nydelig natur! Guide Sigbjørn er morsom og kunnskapsrik. Det å se moskusen i sitt rette element er en mektig oppkevelse.

Takk, AnneL33333

Takk for hyggelig tilbakemelding Anne! :)