Moskusoksesafari på Dovrefjell nasjonalpark fra Oppdal

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Oppdal Safari på
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Solide og fine terreng el-sykler. Click pedalene satt noe hardt. Trengte hjelp til å skjønne at det elektriske på sykkelen ikke var helt inntakt.

Takk, Voyage735084
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Våre guider Magnus og Per tok oss med på en vandring i vakker natur. Deres kunnskap ga oss trygghet og mulighet til å se moskus. De kunne mye som de delte med oss om moskus, men også om planter og områdene rundt. De var veldig hyggelige , profesjonelle og hadde hele tiden både oss og moskusen under oppsikt.
Den ene av oss var ikke fjellvant men dette gikk veldig bra. Nydelig dag. Takk!!

Takk, SolfridB28
KimvanKooten, Guide på Oppdal Safari, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2021

Takk for hyggelig tilbakemelding Solfrid!

Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

En fantastisk opplevelse. Veldig interessant og lærerik tur med en kjemeflink guide (Sigbjørn). Vi fikk se flere flokker og single moskusdyr.

1  Takk, Laura B

Takk Laura! Godt å høre du koste deg på tur med oss :)

Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Flott tur med flinke guider!! Vi så tilsammen 26 moskuser Elsker at guidene fortalte fakta og historier underveis Vi fikk servert kaffe og kanelsnurr

1  Takk, 788tirils

Takk Tiril! Og 26 moskuser er en skikkelig god "fangst" ;)

Anmeldt 2. august 2021

Helt fantastisk tur, så masse moskus. Kjempe snille guider som passer på hele gjengen. Kom også med innholdsrik fakta underveis.

Takk, 922siljea

Takk for hyggelig tilbakemelding Silje! Godt å høre dere fant mange moskus :)