Moskusoksesafari på Dovrefjell nasjonalpark fra Oppdal

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Oppdal Safari på
Anmeldt 17. august 2021 via mobile enheter

En spennende og flott tur. To unge menn som ønska virkelig at vi skulle få se Moskus. Å det ble en fantastisk tur hvor vi fikk se 16 stykker. Vi følte oss trygge hele tiden og opplevelsen var magisk i et flott fjellandskap. Takk for kaffe og kanelsnurrer også, det gjorde susen

Takk, 922maybrit
KimvanKooten, Guide på Oppdal Safari, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. august 2021

Takk Maybrit! Godt å høre at både turen og kanelsnurren falt i smak ;)

Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Vi hadde en fantastisk dag. Været var meldt litt ustabilt, med regn, lyn og torden - men guidene var profesjonelle og tok hele tiden hensyn til dette mtp rutevalg og sjekking av værmelding. Vi følte oss veldig trygge. Noen få regndråper fikk vi, men været skifter fort så høyt oppe og vi hadde mer sol enn dårlig vær Vi var heldige og så ca 7-8 moskus på turen. Helt uforglemmelig ❤️ Guidene hensyntok reglene med ikke å gå for nærme, profesjonelt og ryddig. Fin tur i nydelig landskap, deilig medbrakt matpakke gjorde susen. Guidene ba også på kaffe og verdens beste kanelboller, helt nydelig. Jeg dro på tur med datteren min på 10 år. Eneste negative med turen var tempoet på guidene, her må man henge på… min datter klarte ikke gå så fort når det var stigning, og hun er både turvant og i god form. Vi ble derfor hengende etter i flere etapper. Da synker optimismen hos barna fort. Men alt i alt en veldig fin opplevelse. Turen i dag ble på ca 4 timer, litt over 10 km. Ps: Kikkert og/eller kamera med zoom-linse er ett must!!

Takk, lenaaraldsen

Takk for en fin og ikke minst detaljert tilbakemelding :) Og for et fint bilde sammen med guidene! ;)

Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Solide og fine terreng el-sykler. Click pedalene satt noe hardt. Trengte hjelp til å skjønne at det elektriske på sykkelen ikke var helt inntakt.

Takk, Voyage735084
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Våre guider Magnus og Per tok oss med på en vandring i vakker natur. Deres kunnskap ga oss trygghet og mulighet til å se moskus. De kunne mye som de delte med oss om moskus, men også om planter og områdene rundt. De var veldig hyggelige , profesjonelle og hadde hele tiden både oss og moskusen under oppsikt.
Den ene av oss var ikke fjellvant men dette gikk veldig bra. Nydelig dag. Takk!!

Takk, SolfridB28
KimvanKooten, Guide på Oppdal Safari, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2021

Takk for hyggelig tilbakemelding Solfrid!

Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

En fantastisk opplevelse. Veldig interessant og lærerik tur med en kjemeflink guide (Sigbjørn). Vi fikk se flere flokker og single moskusdyr.

1  Takk, Laura B

Takk Laura! Godt å høre du koste deg på tur med oss :)