Magisk

Så mange moskus, fikk tatt knallfin bilder! 10/10 PP positiv guide som ordnet for en magisk... les mer

Anmeldt 3 dager siden
Husby89
Topp med moskus.

Topp guide og nært opp til moskus! Vi fikk både bilder og film av moskus over ca 45 minutter... les mer

Anmeldt 2 uker siden
Dovresafari
Trondheim, Norge

Anmeldt 24. august 2021 via mobile enheter

Så utrolig fine omgivelser og heldig med været, fikk se moskus på temmelig nært hold (80m)
Det som IKKE var bra, var farten, er ikke behagelig når guiden går så fort at du må løpe for å holde tritt..spesielt ikke i 2 mil.,slitsomt,veldig synd mtp hvor fint det kunne ha vært. Vi som gikk bakerst fikk heller ikke hørt hva guiden sa.

Takk, HenniR15
KimvanKooten, Guide på Oppdal Safari, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. august 2021

Hei Henni, vi beklager at turen ikke helt ble som ønsket. Å gå 2 mil totalt er langt, og heldigvis ikke noe som skjer ofte. Guiden skal selvfølgelig prøve å tilpasse tempo til alle i gruppen, og vi vil diskutere dette internt. Håper at turen likevel var verdt det, du var iallfall heldig med å se moskus på 80 m ;)

Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Helt magisk dag, guiden vi fikk hadde kunnskap om alt vi så og fant, samt fant 22 moskus, og 6 reinsdyr.
Anbefales på det sterkeste.
Samt forlovelse med moskus rett i bakgrunnen ble jo og innenfor

Takk, 840vegardr

Takk Vegard! Og selvfølgelig gratulerer med forlovelsen, veldig koselig at vi fikk være del av det <3

Anmeldt 17. august 2021 via mobile enheter

En spennende og flott tur. To unge menn som ønska virkelig at vi skulle få se Moskus. Å det ble en fantastisk tur hvor vi fikk se 16 stykker. Vi følte oss trygge hele tiden og opplevelsen var magisk i et flott fjellandskap. Takk for kaffe og kanelsnurrer også, det gjorde susen

Takk, 922maybrit

Takk Maybrit! Godt å høre at både turen og kanelsnurren falt i smak ;)

Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Vi hadde en fantastisk dag. Været var meldt litt ustabilt, med regn, lyn og torden - men guidene var profesjonelle og tok hele tiden hensyn til dette mtp rutevalg og sjekking av værmelding. Vi følte oss veldig trygge. Noen få regndråper fikk vi, men været skifter fort så høyt oppe og vi hadde mer sol enn dårlig vær Vi var heldige og så ca 7-8 moskus på turen. Helt uforglemmelig ❤️ Guidene hensyntok reglene med ikke å gå for nærme, profesjonelt og ryddig. Fin tur i nydelig landskap, deilig medbrakt matpakke gjorde susen. Guidene ba også på kaffe og verdens beste kanelboller, helt nydelig. Jeg dro på tur med datteren min på 10 år. Eneste negative med turen var tempoet på guidene, her må man henge på… min datter klarte ikke gå så fort når det var stigning, og hun er både turvant og i god form. Vi ble derfor hengende etter i flere etapper. Da synker optimismen hos barna fort. Men alt i alt en veldig fin opplevelse. Turen i dag ble på ca 4 timer, litt over 10 km. Ps: Kikkert og/eller kamera med zoom-linse er ett must!!

Takk, lenaaraldsen

Takk for en fin og ikke minst detaljert tilbakemelding :) Og for et fint bilde sammen med guidene! ;)

Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Solide og fine terreng el-sykler. Click pedalene satt noe hardt. Trengte hjelp til å skjønne at det elektriske på sykkelen ikke var helt inntakt.

Takk, Voyage735084