Fart og spenning

Flott anlegg, flott service og en kjempe fin dag! Gleder oss til å komme tilbake. Spenning, fart... les mer

Anmeldt 3 uker siden
joridj126
Fantastisk skoletur.

Fantastisk fleksibel gjeng som virkelig legger til rette for gruppene, vi var der med 27... les mer

Anmeldt 19. oktober 2020
117andersa

Anmeldt 10. september 2019

Vi var en gruppe på fire voksne damer med totalt forskjellig innstilling til dette. Alle var enig om at vi ble tatt godt vare på og opplært i sikkerhetsrutiner. Vi hadde det helt fantastisk. Om noen ønsker en adrenalinkick så er det bare å booke time!

Dato for opplevelse: september 2019
Takk, mettis66
Anmeldt 9. august 2019 via mobile enheter

Morro ziplineopplevelser i flott natur. Flott å "zippe" over elva. Anbefales på det varmeste. Meget dyktig guide .

Takk, RSLCS
Anmeldt 5. august 2019 via mobile enheter

Lav vannstand, flinke guider, flott at bading var inkludert. Hadde ønsket oss litt mer action, flere stryk. Guiden bør ikke være opptatt med mobiltelefon under turen!

Takk, 526elisabeths
Anmeldt 5. august 2019 via mobile enheter

Fantastisk natur, morsom raftingtur og flinke guider i sol, som alltid på Oppdal. Anbefales for alle!

Takk, aooo66
Anmeldt 5. august 2019

Det er en fin opplevelse for helle familie, både store og små. Guiden var trivelig og veldig flink til å oppmuntre barna

Takk, ATNNDMMH