Veldig gøy!

Å klarte høyt opp i et tre, for så å kjøre zipline over elva var helt fantastisk! Hyggelig og flink... les mer

Anmeldt 3 dager siden
KjerstiB72
Samhold og mestring

Passet ypperlig til oss. Vi var 9 stk med ulike erfaringer. For noen ble det kick, mens andre likte... les mer

Anmeldt 1 uke siden
larsb_rreh2021

Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Dette var en Kjempe gøy opplevelse for hele familien! Vil anbefale dette hvis du er Oppdal. Vi kommer garantert tilbake!

Takk, Idun H
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Få med deg flere aktiviteter når du først er der!
Her kan du oppleve mye forskjellig og i alle vannskegrader.

Takk, Rolfoistein
Anmeldt 8. juli 2020

Interessant og artig, men litt bratt læringskurve i og med det største stryket kom umiddelbart etter start. Guiden hadde rett - "noen av dere havner i vannet".

God omsorg - 11-åringen syntes det ble litt for tøft og ble flyttet over i raften, med god omsorg fra guiden der og øvrige deltaker fikk h*n en fin tur videre.

Spørs om raft og ikke ducky kan være lurt for annet enn de tøffeste ungene.

Men oppsummert fin tur som ga god mestringsfølelse. Flinke og hyggelige guider.

Takk, Z972VOcarlb
Anmeldt 6. juli 2020

Flott opplevelse for hele familien .
Hyggelige og profesjonelle instruktører.
Anbefaler dette til alle familier .

Takk, Mormar1311
Anmeldt 6. juli 2020

Flotte hopp, spesielt det første. Fantastisk terreng. God blanding mellom juving og klatring. Flink guide.
Skulle ønske metre tid i vann, men siden vannet var så brutalt kaldt så var det kanskje like greit med en del landtid.

Takk, 375terjel