Samhold og mestring

Passet ypperlig til oss. Vi var 9 stk med ulike erfaringer. For noen ble det kick, mens andre likte... les mer

Anmeldt 6 dager siden
larsb_rreh2021
Perfekt balanse mellom trygt og spennende

Vi hadde en super tur med perfekt balanse mellom trygt og spennende. Ingen av oss hadde sett for... les mer

Anmeldt 1 uke siden
P4476BLkristinh

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Flott tur som passer for hele familien! Dyktige instruktører som tilpasser turen og leker etter de som er ombord i båten. Anbefales!!

Takk, davidcabrali
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Var på familietur med villmarksleir og zippline. Barna var meget godt fornøyd med villmarksleir, og var ekstatiske over zippline. Barna var 8 og 10 år.

Takk, NoobWork
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Dette var en Kjempe gøy opplevelse for hele familien! Vil anbefale dette hvis du er Oppdal. Vi kommer garantert tilbake!

Takk, Idun H
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Få med deg flere aktiviteter når du først er der!
Her kan du oppleve mye forskjellig og i alle vannskegrader.

Takk, Rolfoistein
Anmeldt 8. juli 2020

Interessant og artig, men litt bratt læringskurve i og med det største stryket kom umiddelbart etter start. Guiden hadde rett - "noen av dere havner i vannet".

God omsorg - 11-åringen syntes det ble litt for tøft og ble flyttet over i raften, med god omsorg fra guiden der og øvrige deltaker fikk h*n en fin tur videre.

Spørs om raft og ikke ducky kan være lurt for annet enn de tøffeste ungene.

Men oppsummert fin tur som ga god mestringsfølelse. Flinke og hyggelige guider.

Takk, Z972VOcarlb