Kjempe artig. 😀👍🌞😎

Tusen takk for god ekstra service dere ordnet til oss.😎🌞👍😀Veldig god guiden. Alle følte seg... les mer

Anmeldt i går
Kurt Magne B
Normal rafting I Oppdal

Kjempe artig og våt opplevelse. Flinke instruktører. Litt kaldt ble det da vi ikke hadde ull... les mer

Anmeldt 4 dager siden
irina a
Pori, Finland

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde en super guttedag! Meget bra, hyggelig og erfaren guide! Super dag med zipline og rafting! Veldig bra service!

Takk, 378jahnm
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Flott tur som passer for hele familien! Dyktige instruktører som tilpasser turen og leker etter de som er ombord i båten. Anbefales!!

Takk, davidcabrali
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Var på familietur med villmarksleir og zippline. Barna var meget godt fornøyd med villmarksleir, og var ekstatiske over zippline. Barna var 8 og 10 år.

Takk, NoobWork
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Dette var en Kjempe gøy opplevelse for hele familien! Vil anbefale dette hvis du er Oppdal. Vi kommer garantert tilbake!

Takk, Idun H
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Få med deg flere aktiviteter når du først er der!
Her kan du oppleve mye forskjellig og i alle vannskegrader.

Takk, Rolfoistein