Utrolig gøy!

Vi kjørte zipline, det var veldig kjekt! Nydelig natur. Hyggelig og flink guide, kan absolutt... les mer

Anmeldt 28. oktober 2023
mari b
Utfordringer, samarbeid, konkurranse og minner for livet!

Nok en gang en fantastisk opplevelse som skaper gode minner for 3 generasjoner. Dyktig guide samt... les mer

Anmeldt 9. oktober 2023
ANNE-TONE S

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Familie på 4 som koset seg på tur. Masse høye ziplines over elva. Passer for folk i alle aldre og form. Vi koset oss, heldig med været var vi også.

Takk, 73k_reb
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde en super guttedag! Meget bra, hyggelig og erfaren guide! Super dag med zipline og rafting! Veldig bra service!

Takk, 378jahnm
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Flott tur som passer for hele familien! Dyktige instruktører som tilpasser turen og leker etter de som er ombord i båten. Anbefales!!

Takk, davidcabrali
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Var på familietur med villmarksleir og zippline. Barna var meget godt fornøyd med villmarksleir, og var ekstatiske over zippline. Barna var 8 og 10 år.

Takk, NoobWork
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Dette var en Kjempe gøy opplevelse for hele familien! Vil anbefale dette hvis du er Oppdal. Vi kommer garantert tilbake!

Takk, Idun H