Samhold og mestring

Passet ypperlig til oss. Vi var 9 stk med ulike erfaringer. For noen ble det kick, mens andre likte... les mer

Anmeldt i dag
larsb_rreh2021
Perfekt balanse mellom trygt og spennende

Vi hadde en super tur med perfekt balanse mellom trygt og spennende. Ingen av oss hadde sett for... les mer

Anmeldt 1 uke siden
P4476BLkristinh

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Familie på 4 som koset seg på tur. Masse høye ziplines over elva. Passer for folk i alle aldre og form. Vi koset oss, heldig med været var vi også.

Takk, 73k_reb
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde en super guttedag! Meget bra, hyggelig og erfaren guide! Super dag med zipline og rafting! Veldig bra service!

Takk, 378jahnm
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Flott tur som passer for hele familien! Dyktige instruktører som tilpasser turen og leker etter de som er ombord i båten. Anbefales!!

Takk, davidcabrali
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Var på familietur med villmarksleir og zippline. Barna var meget godt fornøyd med villmarksleir, og var ekstatiske over zippline. Barna var 8 og 10 år.

Takk, NoobWork
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Dette var en Kjempe gøy opplevelse for hele familien! Vil anbefale dette hvis du er Oppdal. Vi kommer garantert tilbake!

Takk, Idun H