Perfekt balanse mellom trygt og spennende

Vi hadde en super tur med perfekt balanse mellom trygt og spennende. Ingen av oss hadde sett for... les mer

Anmeldt 4 dager siden
P4476BLkristinh
Flott tur og profesjonell guiding!

Utrolig fin tur, med flinke guider og god organisering. Vi følte oss trygge og godt ivaretatt... les mer

Anmeldt 1 uke siden
Olabadola90

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Artig opplevelse for hele familien. Flink instruktør som skapte god stemning hele turen.
God service.

Takk, solandveig
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Familie på 4 som koset seg på tur. Masse høye ziplines over elva. Passer for folk i alle aldre og form. Vi koset oss, heldig med været var vi også.

Takk, 73k_reb
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde en super guttedag! Meget bra, hyggelig og erfaren guide! Super dag med zipline og rafting! Veldig bra service!

Takk, 378jahnm
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Flott tur som passer for hele familien! Dyktige instruktører som tilpasser turen og leker etter de som er ombord i båten. Anbefales!!

Takk, davidcabrali
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Var på familietur med villmarksleir og zippline. Barna var meget godt fornøyd med villmarksleir, og var ekstatiske over zippline. Barna var 8 og 10 år.

Takk, NoobWork