Veldig gøy!

Å klarte høyt opp i et tre, for så å kjøre zipline over elva var helt fantastisk! Hyggelig og flink... les mer

Anmeldt 2 dager siden
KjerstiB72
Samhold og mestring

Passet ypperlig til oss. Vi var 9 stk med ulike erfaringer. For noen ble det kick, mens andre likte... les mer

Anmeldt 1 uke siden
larsb_rreh2021

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Kjempebra!! Super guide som med et smil fikk hele familien til å pushe grenser. Trygt og godt, og veldig moro!

Takk, OddiL
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

En opplevelse med adrenalinkick og minneverdig opplevelse. Veldig livlige guider. Anbefales på det sterkeste

Takk, martinbX471GC
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Artig opplevelse for hele familien. Flink instruktør som skapte god stemning hele turen.
God service.

Takk, solandveig
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Familie på 4 som koset seg på tur. Masse høye ziplines over elva. Passer for folk i alle aldre og form. Vi koset oss, heldig med været var vi også.

Takk, 73k_reb
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde en super guttedag! Meget bra, hyggelig og erfaren guide! Super dag med zipline og rafting! Veldig bra service!

Takk, 378jahnm