Samhold og mestring

Passet ypperlig til oss. Vi var 9 stk med ulike erfaringer. For noen ble det kick, mens andre likte... les mer

Anmeldt 4 dager siden
larsb_rreh2021
Perfekt balanse mellom trygt og spennende

Vi hadde en super tur med perfekt balanse mellom trygt og spennende. Ingen av oss hadde sett for... les mer

Anmeldt 1 uke siden
P4476BLkristinh

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Ziplinene var meget bra. Proft opplegg med gode instruktører. Værdt pengene og en opplevelse for livet

Takk, sigvea2020
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Kjempebra!! Super guide som med et smil fikk hele familien til å pushe grenser. Trygt og godt, og veldig moro!

Takk, OddiL
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

En opplevelse med adrenalinkick og minneverdig opplevelse. Veldig livlige guider. Anbefales på det sterkeste

Takk, martinbX471GC
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Artig opplevelse for hele familien. Flink instruktør som skapte god stemning hele turen.
God service.

Takk, solandveig
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Familie på 4 som koset seg på tur. Masse høye ziplines over elva. Passer for folk i alle aldre og form. Vi koset oss, heldig med været var vi også.

Takk, 73k_reb