Superbra!

En kjempefin raftingtur ned elva. God stemning på båtene, mye på grunn av superflinke guider... les mer

Anmeldt i går
176maritab
Opplev Oppdal er verdt å booke

Vi booket elvarafting familieturen og Villmarksleir. Begge aktiviteter passet ypperlig til våre... les mer

Anmeldt 2 dager siden
Sjeldentanmelder

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig guide, flotte "svev" og fine omgivelser. Valuta for penga. Egnet seg for både barn og voksne, og folk med litt skepsis for høyder.

Takk, GlobeTrotting378166
Anmeldt 14. juli 2020

Helt topp opplegg, fra frammøte til slutt.
Vi var en gjeng på 10. Alle var storfornøyd.
Har du ikke prøvd rafting, så anbefales Opplev Oppdal.

Takk, trollheimenhusky
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Ziplinene var meget bra. Proft opplegg med gode instruktører. Værdt pengene og en opplevelse for livet

Takk, sigvea2020
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Kjempebra!! Super guide som med et smil fikk hele familien til å pushe grenser. Trygt og godt, og veldig moro!

Takk, OddiL
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

En opplevelse med adrenalinkick og minneverdig opplevelse. Veldig livlige guider. Anbefales på det sterkeste

Takk, martinbX471GC