Samhold og mestring

Passet ypperlig til oss. Vi var 9 stk med ulike erfaringer. For noen ble det kick, mens andre likte... les mer

Anmeldt 3 dager siden
larsb_rreh2021
Perfekt balanse mellom trygt og spennende

Vi hadde en super tur med perfekt balanse mellom trygt og spennende. Ingen av oss hadde sett for... les mer

Anmeldt 1 uke siden
P4476BLkristinh

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Utrolig flinke og engasjerende guider, som gjør denne turen til en morsom og trygg opplevelse. Man er omringet av svært vakker natur på alle kanter.

Anbefales på det sterkeste!

Takk, Juni M
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Stor takk til Katrine og co som gjorde rafting til en stor happening for guttene vår. Fin elv, flinke folk og god stemning

Takk, havardd2015
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig guide, flotte "svev" og fine omgivelser. Valuta for penga. Egnet seg for både barn og voksne, og folk med litt skepsis for høyder.

Takk, GlobeTrotting378166
Anmeldt 14. juli 2020

Helt topp opplegg, fra frammøte til slutt.
Vi var en gjeng på 10. Alle var storfornøyd.
Har du ikke prøvd rafting, så anbefales Opplev Oppdal.

Takk, trollheimenhusky
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Ziplinene var meget bra. Proft opplegg med gode instruktører. Værdt pengene og en opplevelse for livet

Takk, sigvea2020