Familierafting

Familie på fire som var på leit etter en fellesaktivitet før ferien fortsatte sørover. Ble utrolig... les mer

Anmeldt i dag
Vegard R
Trondheim, Norge
Fantastisk befriende

Mora i denne gjengen trosset sin frykt for høyder og guttene fikk en helt fantastisk og befriende... les mer

Anmeldt i dag
RenateS3108

Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Fantastiske guider og en helt vill opplevelse! Trygt å være med og et adrenalinrush i strykene! Gjør det!!

1  Takk, L5274OTstephanieg
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Utrolig flinke og engasjerende guider, som gjør denne turen til en morsom og trygg opplevelse. Man er omringet av svært vakker natur på alle kanter.

Anbefales på det sterkeste!

Takk, Juni M
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Stor takk til Katrine og co som gjorde rafting til en stor happening for guttene vår. Fin elv, flinke folk og god stemning

Takk, havardd2015
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig guide, flotte "svev" og fine omgivelser. Valuta for penga. Egnet seg for både barn og voksne, og folk med litt skepsis for høyder.

Takk, GlobeTrotting378166
Anmeldt 14. juli 2020

Helt topp opplegg, fra frammøte til slutt.
Vi var en gjeng på 10. Alle var storfornøyd.
Har du ikke prøvd rafting, så anbefales Opplev Oppdal.

Takk, trollheimenhusky